Tábor Jupiter

180 13 0
                                    

Pohled Nica

,,Nico vstávej Percy a Angela zmizeli" řekla Annabeth a já byl hned na nohou. Oba jsem se rozběhli do hlavní budovy kde byli všichni hlavní instruktoři plus Thalia a Scarlet.

,,Co chcete dělat?" zeptal se Connor.

,,Co by počkat jestli se vrátí nebo ne" řekla Clarisse.

,,Ne Clarisse já vím kdo jsou půjdu za nimi" řekl jsem a Annabeth se napřímila.

,,Kde?" zeptali se Thalia, Will, Annabeth a Scarlet najednou.

,,V táboře Jupiter" odvětil jsem.

,,Jak tam chceš jít když jsi Řek?" zeptal se Travis.

,,Jsem Plutův vyslanec a navíc všichni tam si myslí že jsem syn Pluta" odvětil jsem.

,,Dobře ale prosím Nico jestli tam budou dej na Angelu pozor" řekla Thalia prosebně.

,,Neboj se dám na ní pozor" usmál jsem se.

,,Děkuju jsi skvělý" řekla Thalia. Ta holka je skvělá a hodná, pomyslel jsem si.

,,Díky za pochvalu" řekla Thalia.

,,No jo čtení myšlenek po tvojí babičce Mnémosyne" protočil jsem očima.

,,Dobře tak běžte na snídani potom si ještě probereme co a jak" ozval se Cheirón a všichni jsme šli do jídelny.

Pohled Angely

Běželi jsme s Percym lesem, utíkali před Gorgonami a vůbec nic si nepamatovali jen každý jedno jméno. Já Nico Di Angelo a Percy jen Annabeth.

,,Ale ne to je zlé" hlesl Percy protože před námi byl svah.

,,Není jdeme" řekla jsem a seběhla po cestičce, která tam byla. Hned jsme narazili na stařeknu, která nám řekla že se jmenuje June ale mě bylo jasné že je to Juno.

,,Percy vezmi June na záda a poběž" řekla jsem, Percy vzal Juno na záda a oba jsme se rozběhli ke dveřím, které musely vést jedině do tábora Jupiter. Byli tam dva strážci. Kluk a holka.

,,Franku vezmi je dovnitř já se o ty Gorgony postarám" řekla ta holka.

,,Hlavně opatrně Hazel" řekl Frank a spolu jsme vběhli dovnitř.

,,Frank Zhang neurčený" řekl Frank.

,,Angela De Greco a tohle je Percy Jackson určení jsme ale nevíme kdo je náš božský rodič" řekla jsem.

,,Musíme zrychlit nebo nás rozsápou na kousky" vyjekla Hazel, která nás zrovna dohnala.

,,Hazel Levesqueová dcera Pluta" dodala hned.

,,Angela De Greco a Percy Jackson" řekla jsem a zastavila se před řekou.

,,Teď se o ně postarám já" ušklíbl se Frank a začal bojovat s Gorgonami.

,,Malá Tibera Percy ty máš ale smůlu" řekla jsem.

,,Proč?" zeptal se Percy a Juno se zasmála.

,,Smyje ti to Achillovo prokletí Percy Jacksone" řekla Juno a všichni jsme přešli přes řeku. U brány se objevil celý tábor a Percy pomohl Frankovi, kterého Gorgony chytily a vynesly do vzduchu. Podívala jsem se na Juno a hned poklekla.

,,Alespoň někdo mě poznal" usmála se Juno, ze které teď byla krásná mladá žena.

,,Přivítejte Percyho Jacksona syna Neptuna a Angelu De Greco dceru Diany" dodala po chvíli a já zatnula ruce v pěst aby nikdo neviděl ze se mi třesou.

,,Vždyť Diana nemůže mít děti" namítla Reyna.

,,Reyno Diana je stále panna jen má dceru zrozenou z toho že střelila smrtelníka" řekla Juno a já se roztřeseně nadechla.

,,Dobře. Hazel, Franku ukažte Angele a Percymu tábor než budou válečné hry. Po válečných hrách jim vypálíme znamení" řekl Reyna.

,,Pojď dneska přijde můj bratr alespoň se s ním seznámíš a ty taky Percy" usmála se Hazel.

,,Jak se jmenuje?" zeptala jsem se.

,,Nico Di Angelo" odvětila Hazel a já se napřímila.

,,To je jediné jméno, které ji pamatuju jdeme" řekla jsem a obě jsme šly do tábora. Frank s Percym odběhli někam úplně jinam a já s Hazel jsme šly k Plutovu chrámu. Byl tam kluk s černými vlasy a očima jako dvě propasti.

,,Nico!" vyjekla jsem a objala ho.

,,Angelo tohle už mi nedělej bál jsem se o tebe" zašeptal Nico.

,,Sice si tě skoro nepamatuju ale už ti to neudělám protože kdyby jsi pro mě nebyl důležitý tak si nepamatuju tvé jméno"řekla jsem potichu a odtáhla se.

,,Angelo kolik ti vlastně je?" zeptala se Hazel.

,,Třináct" odvětila jsem. Všimla jsem si kousku zlata kousek ode mě a stihla jsem ho sebrat dřív než Hazel.

,,Jak to že se ti nic nestalo mělo tě to kvůli prokletí zabít" divila se Hazel.

,,Nevím" pokrčila jsem rameny a dala jí kousek zlata. Dlouho jsme si všichni tři povídali než zazněl roh a my museli na válečné hry. Jelikož mi o sobě Nico hodně vyprávěl vzpoměla jsem si úplně na všechny věci týkající se jeho což znamená i ta věc že ho miluju.

,,Percy, Angelo do jaké Kohorty půjdete?" zeptala se Reyna.

,,Do páté" řekli jsme oba najednou.

,,Dobře rozdělte se na týmy po dvou nebo po třech ty Angelo můźeš být sama mám pocit že to moc dobře zvládneš" řekla Reyna a všichni se rozešli.

,,Angie buď opatrná Římané jsou hodně nebezpeční když jde o boj" řekl Nico prosebně.

,,Dám slibuju" usmála jsem se, dala mu pusu na tvář a rozběhla se k vlajce. Hned se na mě vrhl tým z první Kohorty ale já je všechny porazila.

,,Ale, ale kohopak to tu máme?" ozvalo se a když jsem se otočila stáli tam tři kluci určitě z druhé Kohorty.

,,To je ta princeznička tu zvládneme" ušklíbl se druhy a já zvedla dýku.

,,Já nejsem princeznička" zavrčela jsem a vrhla se na toho, který to řekl. Hned jsem ho porazila, porazila jsem i ty dva zbylé a rozběhla jsem se dál. Cestou jsem pomohla Percymu, Hazel a Frankovi a když jsem doběhla ke stěně kde by měla být vlajka bleskově jsem vylezla nahoru. Byl tam Oktivián a nějaký další kluk.

,,Koukejme kam se nám to naše dcera Diany dostala" ušklíbl se Oktivián.

,,Sklapni bloncko" vyštěkla jsem, vrhla se na něj a když jsem ho porazila vrhla jsem se na toho druhého. Když jsem porazila i jeho chňapla jsem vlajku, seskočila jsem dolů a bleskově se rozběhla zpátky na start. Díky bohům jsem cestou už nikoho nepotkala a v klidu jsem přeběhla přes start.

,,Angela vyhrává!" křikla Reyna.

,,Vlajku hlídali Oktivián a Jack jak jsi je

Krev bohůKde žijí příběhy. Začni objevovat