0.9

2.6K 144 133
                                    



"Louis! Uyan Louis yalvarırım"

Zayn endişeyle uyuyan Louis'in kolunu çekiştirdiğinde, korkuyla açmıştı gözlerini.

"Ne oluyor Zayn iyi misin? Bu halin ne?"

Zayn odadaki diğer uyuyan insanları kontrol etmiş onları duyabileceklerini düşündüğü için kolundan sürükleyerek yurdun ön tarafındaki balkona sürüklemişti gözleri yarı kapalı olan genci.

"Odana dönmelisin Louis. Lütfen odana dön. Benim için yapamaz mısın?"

Zayn arka arkaya söylediğinde Louis bir kaç adım geriye sendelemişti.

"Açık konuş Zayn. Hiçbir şey anlamıyorum"

"Harry" demişti Zayn. Yutkunmuş bir kez daha konuşmaya çalışmıştı. Ağlamamak için zor tutuyordu kendini.

"Harry.. Beni mahvedecek Louis eğer sen...sen ona dönmezsen"

Louis, Harry istemeden bu oyunu bitiremeyeceğini çok önceden biliyordu. Fakat bu oyuna kendi arkadaşlarını dahil edeceğini hiç düşünmemişti.

"Seni neyle tehdit ediyor? Ona koz olarak ne verdin! Seni uyarmıştım ondan uzak durmanı söylemiştim"

"Durdum. Yemin ederim durdum. Sana futbol takımından birinden hoşlandığımı anlatmıştım ya. Onunla anlaşıp, benimle birlikte olmasını söylemiş. Ve beni.. Hoşlandığım adam altında sürtük gibi inlerken videoyaya çekip Harry'e vermiş Louis"

"Siktir"

Louis ağzından kaçırdığı küfürle birlikte ağlamak üzere olan arkadaşına sarmıştı kollarını.

"Onun derdi benimle. Sana bir şey olmayacak. Söz veriyorum"

" O videoyu almazsam, ben ölürüm Louis. Yemin ederim bu utançla yaşayamam"

Louis, Zayn'i kendisiyle baş başa bırakarak -eski odasına- doğru ilerlemeye başlamıştı. Ona deli gibi vurmak istiyordu. Hesap sormak istiyordu.

Ayağıyla vurarak kapıyı açtığında Harry onun yatağına yatmış ayaklarını aşağı sarkıtmıştı.

"Sonunda geldin"

"Sen.. Ne yaptığını sanıyorsun?"

Harry yatağın üzerinden atlamış gözlerinin içine dik dik bakan adama doğru ilerlemeye başlamıştı

"Sana benden gidemeyeceğini kanıtlamaya çalışıyorum Louis"

"Sen pisliğin tekisin"

"Bu pisliği seviyorsun"

"Zayn'den uzak dur. Senin derdin benimle. Yalvarırım arkadaşlarımdan uzak dur"

Harry bir anda onun ensesinden kavramış ve kendisine doğru çekip kalın dudaklarını kendi kalın ve sıcak dudaklarının arasına almış ve çekiştirmeye başlamıştı.

"Arkadaşlarına sana tanıdığım gibi şans tanımam Louis... Eğer gelmezsen.. Gelmezsen olacakları biliyorsun"

"Biliyorum"

"Şimdi soyun"

Louis üzerindeki siyah beyaz çizgili eşofmanın eteklerinden tutup yukarı doğru sıyırmaya başladığında bir anda odalarının kapısı sonuna kadar açılmıştı.

"Merhaba! Ben yeni oda arkadaşınızım. İyi geçinelim"




Ruthless  Roommate ( Larry Versiyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin