2.4

1.5K 103 152
                                    

“Çocuğu bırak Nick ”

Gecenin ilerleyen saatlerinde, Louis kendisi için hiçbir kurtuluş yolu olmadığını düşünürken, üzerinde bedenini kapatacak tek bir kıyafet kalmamışken, kapıyı açan ve önlerine dikilen keskin bakışlı adam ile karşı karşıya gelmişlerdi.

“Path”

Uzun boylu adam ranzanm üzerindeki battaniyeyi alıp tamamen çıplak olan Louis'in omuzlarına bırakmıştı üzgün gözlerle.

“İyi misin Louis?”

“Te-teşekkür ede-rim”

Louis ona dolu ve bir o kadar minnettar gözlerle bakıyordu. Kimdi, nerden gelmişti, kendisini nerden tanıyordu hiçbir fikri yoktu.

“Seni uyardım Nick.  Sana ondan uzak dur dedim. Ona bir zarar verme dedim ”

“Path Ben...Ben sinirlendim. Üzerime geldi.Kendimi kaybettim. Onu seviyorum biliyorsun. Onu kaybetmekten korktuğum için-”

İsminin Path olduğunu öğrendiği adam Louis'in yanında, Nick'ın boynunu yakalamıştı iki eliyle.
Nefes almakta zorlanan adam kıpkırmızı olmuştu.

“Sen onu sevmiyorsun. Hastasın sen,sadece hastasın. ”

Uzun olan neredeyse onu öldürecekti. Louis engel olmak istiyordu fakat biraz önceki iğrenç dokunuşları aklına geldiğinde ölmesini istiyordu.

“Öldüreceksin..Yapma. Hayatını mahvetme onun yüzünden ”

“Louis Harry'in yanına git. ”

“Ama sen...Sen ona ne yapacaksın ?”

“Bu ikimizin arasında. Kalk ve sevgiline git. Bundan sonra size kimse dokunmayacak, söz veriyorum ”

Louis bir yandan deli gibi kaçmak isterken diğer yandan Nick'e yardım etmek istiyordu Battaniyeye daha da sarılarak ayağa kalkmıştı.

“Onu öldü-”

“Sevdiğim adamı nasıl öldürebilirim Louis?Git hadi. Bizi yalnız bırak. ”

Louis içinin rahatlamış olmasıyla kaçar gibi çıkmıştı aylardır hapis hayatı yaşadığı odadan. Ona gidiyordu. Sevdiği, ne yaparsa yapsın vazgeçemediği adama.

Eski odalarının olduğu koridora gelmişti. Birkaç adım sonra ona kavuşacak bir daha hiç ayrılmayacaktı.

Kapının koluna uzanmıştı.Nefesini tutmuş ve yavaşça içeriye uzatmıştı kafasını.

"Çok iyiydin Harry- ah"




Ruthless  Roommate ( Larry Versiyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin