Všechno bylo zamlžené...
Po tom jak jsem padl do bezvědomí, ke mě přišla osoba. Dala mi do kapsy něco. A potom rychle utekla. Dlouho jsem tam ležel. Chvilku po mě lezla nějaká toulavá kočka. Uběhly asi tři dny a já tam pořád ležel. Po 5.dnu jsem se probudil a tu můj sen zkončil....
Rychle jsem vstal a koukl se do kapsy od mého obleku. Byl tak už trochu rozložený papírek. Otevřel jsem ho a tam bylo napsané Scout Lane 769. Byl jsem rozespalý tak jsem ten papír vyhodil byl by mi určitě na nic. Určitě si ten člověk myslel že jsem nějaký koš nebo co....
(další noc)
Sen se opakoval jenom to už bylo jasnější......Pořád jsem ale ještě nezjistil kdo to byla ta osoba....
Tak to pokračoval dalších pár nocí..... V pátek už to bylo úplně jasné..Byla to Eysie..ale můj sen narušilo bouchání. Kdo na mě v noci může bouchat? A teď mi to došlo...Co když to je Eysie? Rychle jsem bez přemýšlení otevřel. Ale nebyla tam osoba kterou jsem čekal. Byli tam ti muži v černých oblecích bez obličeje. Chytli mě a dali mi injekci.
"Au moje nohy"řekl jsem. Hrozně mě bolely měl jsem je přivázané k nějakému stroji.
Začal mě hrozně bolet hlava. Hned potom se ozvalo: "Pokud nezmlkneš bude to bolet ještě víc!"
Radši jsem rychle ztichl a snažil se jenom dostat ven. Zkoušel jsem teleportování ale nějak to nešlo....Najednou se mi uvolnila ruka. Tou jsem se uvolnil celý a skočil potichu na zem. Byla to Eysie. Štěstím jsem jí obejmul. Ale červené světlo a houkání nás přerušilo. Chytla mě za ruku a běžela, musel jsem taky běžet jinak bych jí už nikdy určitě neviděl. Všechny únikové dveře se zavřely....
Tak tady máte pokračování:)
VOTE a KOMENT potěší
Psát moc nestíhám takže se omlouvám že to nepíšu pravidelně nebo tak:)
Užijte si počtení a omlouvám se za chyby:):3