Všechny únikové cesty se zavřely.......
Spanikařil jsem....Eysie byl asi v pohodě a to jsem se divil. Oči měla zavřené a ruku mi pevně stiskla. Ale muži v černých oblecích byli od nás už jenom kousek. Už se po nás natahovali....když jsme se octli na nějaké velké krásně zelené louce. Vyděšeně jsem se na Eysie podíval, ale ona ležela na zemi bez hnutí. Lekl jsem a hned jsem za ní běžel, klekl jsem si za ní a zkoušel jestli ji bije srdce.....Nic......rychle jsem ji vzal do náruče a odnesl ji do nemocnice. Tam mi řekli, že nejsem její rodina, tak že s ní nesmím být na pokoji. Celý týden jsem čekal v čekárně...každá vteřina mi přišla jako celá věčnost. Vůbec jsem nemohl spát. Pořád mě tížila myšlenka že živou a zdravou Eysie už nikdy neuvidím. Víčka se mi klížily, ale mě furt nutilo nespat protože bylo možné že se vzbudí. Asi po 9 dnech mi řekli, že mám jít domů, že mi kdyžtak zavolají. Ani doma jsem spát nemohl pořád jsem čekal u mobilu. Už mě to nebavilo pořád sedět doma a taky jsem měl hlad, tak jsem si šel na oběd do blízké restaurace, dal jsem si kafe a řízek. Pojedl jsem, zaplatil a šel domů a jako kdyby se to nedalo čekat, v mobilu byl jeden zmeškaný hovor z nemocnice rychle jsem na sebe hodil kabát, protože už se stmívalo a rychle vyběhl do nemocnice netrvalo to ani 5 minut a byl jsem tam. Sestřička mě dovedla k Eysiinému pokoji, jenže ona ještě spala, už šlo ale aspoň vidět, že dých, hrozně se mi ulevilo a už se mi vůbec nechtělo spát, počkal jsem teda ještě na chodbě před jejím pokojem. Po hodině čekání jsem se koukl a Eysie si četla, zaklepal jsem a vstoupil dovnitř.
"Ahoj, Eysie....co to máš s očima?"
Takže vážně moc se vám omlouvám, že až po dlouhé době jsem tu zase něco dala, ale prostě mě na to nic nenapadalo, ale musela jsem se donutit, protože i těch pár lidí co to čte mě těší:) a prostě to pro vás píšu ráda jenomže mě fakt nic nenapadalo:) jsem fakt ráda za ty komenty voty a i ty přečtení. Nikdy mě nenapadlo že by takovou blbost četlo tolik lidí:D no nic tady máte teda 6. díl (a sorry že jsou tak krátké:)) VOTE a KOMENT potěší:) a sorry za chyby:D