Prológus\\Javított

989 48 7
                                    


Egy kis házban, egy kis fiú aludt a kiságyában, mellette őrizte álmát egy szarvas. A szarvas, egy animágus és a gyerek keresztapja James Harold Potter. Még egy ideig nézte, aztán kilopakodott a szobából.

Mikor elhagyta a szobát vissza változott emberré és halkan becsukta az ajtót. Halkan járt, nehogy felébressze a csöppséget. A nappaliba érve észre vette a család baglyát, aki neki tartotta a lábát.

James nem tétovázott leoldotta a lábáról és adott neki bagoly csemegét. A madár hálásan megcsipkedte az ujját és berepült a kalitkájába.

A férfi kibontotta a levelet és elkezdte olvasni a felénél kiesett a kezéből. Nagyon elsápadt, de felvette és végig futotta a tartalmát.

Egy könnycsepp folyt ki a szeméből, mivel legjobb barátai halála volt benne és, hogy minden vagyonukat a fiúkra hagynak. Viszont ha még nem felnőtt, addig gyámja, James H. Potter kezeli. A fiú az ő gondjaira van bízva és most, neki kell felnevelnie a kis Harryt.

James eldöntötte, mindent meg ad a keresztfiának és nem mondja meg 10 éves koráig, hogy nem az ő fia.

Másnap fogta a fiát és a kúriába költözött vele. A fiúcska nem értette, hogy hol van az anyja, megvolt rémülve. Mikor többszöri hívásra sem felelt édesanyja, elsírta magát. A keresztapja, amint meghallotta, hogy sír a csöppség, egyből felrohant hozzá és karjaiba vette, ringatta, dúdolt neki. Pár perc elteltével, úgy látszott, hogy abba hagyta a sírást, de szorosan markolta az inget, hogy ne tegye le és arcát jobban bele fúrta a felsőbe és könny nélkül sírt anyja után.



Memories: "Remélem tetszett a prológus. Kezdő vagyok és ha hibákat láttok azért elnézést kérek. Ha szeretnétek, hogy fel tegyem a folytatást kérlek titeket írjatok véleményt. Pozitív és negatív értékelést is."

Now: Arra döntésre jutottam, hogy átolvasom és javítom a részeket. Ezért nem tudom mikor hozok új részt. Remélem a továbbiakban is olvasni fogjátok. 

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 27, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Harry Potter, mardekáros??!!//Lassan Frissül//Onde histórias criam vida. Descubra agora