Κεφαλαιο 2

137 13 5
                                    

-Αυτος που θα με βοηθησει ειναι ο...

Η καρδια μου χτυπουσε τοσο δυνατα, γιατι ολοι ειναι τοσο γλύκιες.Δεν θα μπορουσα να ρεζιλευτω σε τρια νεα αγορια.

-Καταρχην εγω συστηθηκα. Εσας πως σας λενε;

-Με λενε Luhan.

-Εμενα Sun Chanyeol και αυτον Beakhyun.

-Χαιρομαι που σας γνωριζω. Θα ηθελα να με ξεναγηση σε ολο το σπιτι ο Chanyeol.

-Ναι!!

Μετα απο πολλες φωνες και που περιφανευοταν ξεκινησαμε.

Ηταν καπως ετσι:

Μετα απο ολη την ξεναγηση στην επαβλη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μετα απο ολη την ξεναγηση στην επαβλη. Στο τελος με πηγε στο δωματιο. Μπηκε κι αυτος μεσα. Κλειδωσω την πορτα. Εγω δεν τον ειχα καταλαβει και εβγαλα τημ μπλουζα μου. Με ειδε με το σουτιεν.

Ενιωσα κατι να με χουφτωνει. Γυρισα και τον ειδα.

-Τι κανεις εκει;

-Οτι θελω.

-Δεν γνωριζομαστε καλα καλα.

-Θα γνωριστουμε τωρα.

Με κολλησε στον τοιχο. Εγω αντιστεκομουν.

-Ασε με. Δεν σε ξερω.

-Ελα μην αντιστεκεσαι. Αφου το ξερω οτι το θες πολυ.

-Μετα απο αυτο με φιλησε.

Με πηρε αγκαλια και με εριξε στο κρεβατι. Και επεσε απο πανω μου.

Φασονωμασταν επι 10 ολοκληρα λεπτα. Εγω φυσικα αντιστεκομουν. Καθως με φιλουσε εβγαζε και την μπλουζα του.

Momo pov!!

Δεν ειχα ξαναδει τοσους ωραιους κυλιακους. Το παρατραβηξε. Λεω να φυγω τωρα.

Τον σπρωχνω και πηγαινω με την πλατυ προς την πορτα. Αυτος με ακολουθουσε. Κολλησα στην πορτα και το δεξι μου χερι εψαχνε το χερουλι.

Αλλα ξεχασα πως...

-Το κλειδι ψαχνεις.

Ειπε και το εβαλε στο πλαϊ του πατελονι του.

Συγκατοίκηση με  άγνωστους γνωστούςWhere stories live. Discover now