-Αχα. Ετσι εε τοτε θελω...
Momo pov!!
Μην μου βαλει κατι προστυχο. Μην ειναι προστυχο και θα κανω οτι θελεις εσυ, μπαμπα.
-Να με τρυψεις στο...
-Ωχ καταλαβα. Πως θα σε τρυψω εκει?
-Δεν ειναι δυσκολο.
-Πρεπει να βγαλεις και το σοβρακο και το πανρελονι. Και επιπλεον ειναι αηδια.
-Τι σκεφτηκε το μυαλουδακι σου? Θα σε εβαζα εγω να κανεις τετοια αγκαρια? Το ποδι μου θελω γιατι χθες που παιζαμε κοκορομαχιες εγω με Luham εναντιας Chanyeol στραμπουλιξα τον αστραγαλο μου.
-Και πως δεν το ειδα εγω.
-Δεν ειχες ερθει. Αλλα τωρα που το λες...
Δεν προλαβε να ολοκληρωσει και πεταχτηκα.
-Νομιζω πως με φωναζει κατω ο Chanyeol.
-Μα τωρα ημαστε μονη μας.
-Με συγχωρεις για λιγο. Θελω να παρω ενα τηλεφωνημα.
-Ελευθερα. Αλλα οχι μακρια μικρο μου ζουζουνακι.
-Ενταξει "αρκουδακι μου".
Ανοιξα την πορτα. Και βγηκα εξω.
Momo pov!!
Αυτη η βιλα ποσο μεγαλη ειναι πια. Δεν ξερω που πηγε το δωματιο μου. Αχ πεινασα. Παω να κοιταξω στην κουζινα μηπως υπαρχει κανενας χαρτης.
-Μμμ τελεια ζαμπονοτυροπιτα. Εε τι ειναι αυτο?
Εκατσε κατι στο λαιμο μου. Ευτυχως εκεινη την στιγμη εμπαινε ο Chanyeol απο την πορτα. Που να ειχε παει αραγε.
-Βοβοβο...
-Ωχ τι επαθες?
Κουνησα το χερι μου και του εδιξα το λαιμο μου.
-Πνιγιεσαι?
Εγνεψα με ενα βλεμμα με την λεξη "Ναι" γραμμενη στο πανω στο προσωπου μου.
Ηρθε απο πισω μου και με επιασε αγκαλια. Μου πιεζε την κυλια για να βγει απο μεσα το κομματακι ξυλου.
Πεταχτηκε απο το στωμα μου καθ εφυγε απο το ανοιχτο παραθυρο.
-Πως βρεθηκε αυτο μες στο φαΐ?
-Σε ειχα προϊδοποιησει. Δεν ξερω να μαγειρευω. Σου το ειχα πει ετσι?
-Οχι.
-Εξαλλου δεν ειδες το χαρτι κατω απο το πιατο που ελεγε...
Μην το φατε
Ειναι για πεταμα.-Δεν το εγραφε.
-Δεν το ειχα κολλησει?-Οχι
-Θες να με σκοτωσεις.
Παω να πεταξω την μισο φαγομενη πιτα, αλλα με πιανει με στρυφογυρνα και με φερνει στην αγκαλια του.
Η πιτα εκτοξευεται στο πατωμα.
-Ασε με...
Τρεχω και ανεβαινω τις σκαλες.
Momo pov!!
Ποπο που ειναι το δωματιο. Τωρα το χρειαζομαι επιγοντος.
-Momo!
Momo pov!!
Λες να ειναι αυτο. Για να παω να δω.
Η "πυλη"ηταν ανοιχτη. Την εσπρωξα και μπηκα με ελαφρα πηδηματακια. Πηγα στο μπανιο για να μιλησω. Εκλεισα με δυναμη την πορτα και το κλειδι γυρισε, δηλαδη κλειδωθηκα, και επεσε καπου.
Καποιος εκανε μπανιο εκεινη την ωρα. Ακουμπα την κουρτινα και την μεταφερει στα δεξια του.
Ολο το μπανιο ειχε γεμισει καπνους απο το καυτο νερο με το οποιο εκανε. Δεν εβλεπα τιποτα. Ενα χερι με ακουμπησε ετσι, στα ξαφνικα.
-Ποιος ειναι?
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ
YOU ARE READING
Συγκατοίκηση με άγνωστους γνωστούς
FanfictionΕνα κοριτσι που περασε τα παιδικα της χρονια με κακουχιες. Τελικα βρισκει μια αγγελια συγκατοικοισης και αποφασιζει να παει να δει.