8#Komu wybijesz okno,czym i dlaczego?

733 41 36
                                    

Baran - Prusełowi.Wkurzał cię krzycząc ci ciągle do ucha, że jest zaglibisty.Wybiłeś/aś mu okno Toporkiem Danii.

Byk - Szwedkowi.Nie chciał cię wpuścić do Ikei.Wybiłeś/aś mu okno meblem z jakiegoś innego sklepu.

Bliźnięta - Turcji.Bo...tak.Wybiłeś/aś mu okno kebabem. ಠωಠ

Rak - Sebordze (czy tak to się odmienia? ;-;).Bo jak z nim gdzieś poszłaś,razem spędzić czas,on zatrzymywał się co jakiś czas,żeby gadać z dziewczynami./Bo jak z nim gdzieś poszedłeś to kazał ci flirtować z przypadkowymi dziewczynami,a jak nie to szantaż ;-; .Wybiłeś/aś mu okno młotkiem.



Walnął mu w głowę.Dobra robota ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lew - Bułgarii.Jak ty se siedzisz,rozkoszujesz się ciszą i spokojem,a tu *jeb*Otwierają...Wypadają ci drzwi z zawiasów,bo akurat Bułgaria postanowił do ciebie przyjść i ci powiedzieć jakie to fajne patyki ma.Wybiłeś/aś mu okno tymi patykami co u ciebie zostawił.

Panna - Francji.Próbował się z tobą *kaszlu kaszlu* 'bawić'. Wybiłeś/aś mu okna (tak kilka okien.nie jedno,nie dwa,a nawet nie trzy! tylko kilka.) Cegłami...i jego gruchaczami.

Waga - Norwegii.Byłeś/aś pod wpływem rosyjskiej vodki no i wybiłeś/aś.Wybiłeś/aś to okno tym co było pod ręką.Akurat koło ciebie był Dania...

Skorpion - Rosji.BTT ci kazało ;-; . Jakbyś tego nie zrobił/a to by był blackmail ;-; . Wybiłeś/aś Rosyjską vodką i słonecznikiem.

Strzelec - Austrii.Ty chcesz spać,a on w nocy gra i to tak w hoi głośno ;-; .Wybiłeś/aś mu okno jego pianinem.

Koziorożec - Ukrainie.Bo... *wklej tu jakiś dobry powód*.Wybiłeś/aś jej okno...widłami...?

Wodnik - Grecji.Napieprzał ciągle o kotach,miałczał jak kot i chicał żebyś traktował/a go jak kota ;-;.Wybiłeś/aś mu okno...kotem?

Ryby - Hiszpanii.Nie chciał ci dać nawet jednego tomata.Wybiłeś/aś mu okno...tomatem z biedry.

Hetalia ZodiacsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz