27#Kto i jak ci pomoże uciec przed kuchnią Anglii?

562 31 15
                                    

Baran - Chiny wybuduje szybko czajna tałn i tam coś szybko zjecie i się schowacie
Byk - Rumunia.On ma fajne gacki...w sensie nietoperki.Pffftt bo przecież po co komu gilbirdy lub gruchacze skoro jest wampirzy rumun z nietoperkami.
Bliźnięta - nikt.Bo ty bardzo lubisz kuchnię Anglii,prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rak - Rosja.idk jak ale jakoś ci pomoże
Lew - 2p!Włoszek...on w sumie nie umie gotować więc ci nie pomoże a pomoże Anglii gotować.idk jak ale czo tam.
Panna - Ty jesteś bardzo nie zależny/a ni potrzebujesz pomocy( ͡° ͜ʖ ͡°) sam/a się uratujesz i schowasz się w tym kapeluszu kucharza Anglii ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Waga - Białoruś.Powiesz jej,że Anglia coś teges teges do Ivana ma no i *jeb* Anglia na dłuższy czas będzie zajęty.
Skorpion - Sealand.On po prostu chce coś od Anglii i go czymś zajmie XD
Strzelec - Szwedek >:3 on go przestraszy idk jakoś.
Koziorożec - 2p!Anglia z jego kapkejkami może być? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wodnik - Anglia cię nie lubi i uważa że nie zasługujesz by skosztować jego kuchni XD
Ryby -Ameryka przyleci helikopterem i cię zabierze ze sobą ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Koziorożec - 2p!Anglia z jego kapkejkami może być? ( ͡° ͜ʖ ͡°)Wodnik - Anglia cię nie lubi i uważa że nie zasługujesz by skosztować jego kuchni XDRyby -Ameryka przyleci helikopterem i cię zabierze ze sobą ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To też jest fajne winc też to dam

Hetalia ZodiacsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz