O gün okul olduğunu hatırlayıp sevmediğim insanları göreceğim için söverek yataktan kalktım.Diğer kızlar gibi makyajlı olarak uyanmadığım için tuvalete koşup yüzümü yıkadım.Sonra odama koşup okul formamı giydim .Aynanın karşısına geçip saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım.Çantamı kapıp dışarı fırladım.Asansör her zaman ki gibi bozuk olduğu için tıngır tıngır merdivenlerden indim.
Geldiğimde kendini popüler zanneden sümüklüler okul kapısında dedikodu yapıyorlardı.Acaba bu sefer kimi benimi diye düşünürken kalbimin atışını midemde hissederek sınıfa ilerledim .Çünkü onu görmüştüm.Beni görünce ona yani ÇINAR'a bir şeyler söylediler.Büyük ihtimalle benimle ilgiliydi . İçimden siz kimsiniz lan değişikler diyr döylenirken dışımdan sakindim.Sınıfa çıktım .Herkes aa geldi bizimki diye kıkırdıyorlardı.Sessizce sırama doğru ilerlerken ''sabır sabır sabır'' diye söyleniyordum içimden...
Hoca sınıfa geldi ve derse başladı.Ben ise dersten başka 40 şey düşünüyordum.O kırk dakika bana yüz elli dakika gibi geldi .Sonunda tenefüs gelmişti.Hemen uçarak kantine indim.Simit ve ayran alıp yiyerek sınıfa çıktım.Beni görenler şişman olmamama rağmen az ye diye dalga geçiyorlardı.Ayrıca şişman olsam onlara ne ?Bana kim karışabilir . Birini seviyordum .ÇINAR'ı...O yakışıklı ,popüler,orta boylu ve eğlenceli biri.O da beni diğerleri gibi ezik görüyordu.Beni gördüğü yerde boka bakar gibi bakıp yanımdan geçip gidiyordu.Ya benim diğerlerinden farkım neydi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalnızların günlüğü
Teen Fictionbu kitapta bir parça da oolsa kendinizi veya çevrenizi göreceksiniz...