Bölüm 3

14 1 0
                                    

      Gelen mesaj okulun popüler ve gıcık kızı Haziran 'dandı.Haziran'ın mesajında beni bir cafeye çağırdığı yazıyordu. YER : MOON CAFE   ZAMAN :20.00

       Beni pek sevmezdi ve benimle ne gibi bir oyun oymayacaktı . Merak ediyordum.Akşam sekizde altıma bir eşofman giyip cafeye doğru yola koyuldum.Cafeye vardım.Bir sürü insan vardı . Herkes süslü püslü giyinmişti.İçeride harika bir parti vardı.Bir onalra bir kendime baktım.Bunu Haziran'a ödetmeliydim.Bir plan yapmam lazımdı . Ne yapabilirdim? Hemn canım babamın kredi kartıyla cafenin yakınlarındaki bir mağazaya gittim.Harika bir elbise, ayakkabı,çanta alıp saçlarımı saldım ve yanlarını ördüm.Elbisem siyah,belden aşağısı bollaşan , ince askıları olan harkulade bir elbiseydi.Ayakkabım topuklu ince tek bantlı bir ayakkabıydı.çantam clutch dı.Hazırlandım . Çok gğzel olduğumu düşünüyordum.

      Kafeye geri gittim.İçeri girdiğim an tüm gözler benim üzerimdeydi.Özelliklede o gıcık Haziran'ın.. :) Okulun en cool çocuğu ÇINAR'da oradaydı.Yani benim hoşlandığım çocuk... Onunda bana hayranlıkla bakması beni benden almıştı.Haziran'ın kıskançlığı bakışlarından anlaşılıyordu.Kendi kazdığı kuyuya düşmüştü.Tüm herkes yanıma gelince Haziran bir köşede kalmıştı ve kıskançlıktan kuduruyordu.Cafede bir şeyler içip biraz da arizona kertenkelesi dansı yapıp eve doğru yol aldım.

   ARKADAŞLAR YORUMLARDA BEĞENDİĞİNİZ YERLERİ BEĞENMEDİĞİNİZ YERLERİ BELİRTİRSENİZ İYİ OLUR VE AYRICA TAKİP ETMENİZİ BEKLİYORUM <3

yalnızların günlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin