Yolda telefonuma bilinmeyen bir numaradan bir meseaj geldi.
----> Bugün beni çok şaşırttın çok güzeldin prenses
Hangi habeş maymunu atmıştı bunu .Bir kere prenses ne yaa! Nerenin salağı bu ...
Saat geç olmadan yattım.Sabah kalktım ve yine uykum vardı.Bu uykulu halim hiç geçmeyecek miydi ?Çabucak hazırlandım ve okula gittim.Okula gittiğimde herkes bana bakıp fısırdaşıyordu.Onları umursamayıp sınıfıma gittim.Sıramın üzerinde bir not vardı.
----> Kim olduğumu tahmin edebildin mi prenses?
Tahmin edememiştim kimdi ki bu ?
Okuldaki tek arkadaşlarımdan olan Dinçer'e bu prenses meselesini anlatmıştımOnun tepkileri
----> Prenses hahahahahhhah Hayaller prenses hayatlar ağzın kokuyo git bi ağzını fırçala .COLGATE hahahh
Normal şartlarda bunları söylese haykıracağıma yemin edebilirim ama kafam o kişi tahmin etmekle meşguldü.
Dersler boş boş geçti .Eve vardım . Biraz ders çalışıp televizyonun karşısına geçtim ve annemler gelene kadar uyumayı planlıyordum.tam televizyonun karşısına geçtim mayışıyorum.Telefon yine titredi .
---->Seni yarına kadar çok özleyeceğim prenses.
yazıyordu . Bana prenses demesi beni deli ediyordu.Bu oyundan çok sıkılmıştım.Uykumun kaçmasıyla mutfağa doğru gittim .Çılgınlar gibi yemek yiyip televizyonda ki saçma programları izledim.ve uykum geldi uyudum.
Sabah oldu yine ve yine erken uyandım çünkü okul vardı.Okula gittim.Sınıfa girerken kapıda düşmesem hiç bir sorun yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalnızların günlüğü
Ficção Adolescentebu kitapta bir parça da oolsa kendinizi veya çevrenizi göreceksiniz...