PYTANIA DO Q&A POD REAKACJĄ :).
Reakacja BTS kiedy kichniesz im w twarz.
Jin
Pomagałaś swojemu chłopakowi Jinowi w przygotowaniu obiadu.Kiedy kroiłaś cebulę, poczułaś czyjeś dłonie oplatające cię w tali.Wiedziałaś, że to Seokjin więc się odwróciłaś.Niespodziewanie kichnęłaś mu w twarz.Chłopak zrobił grymas i zaczął wycierać twoje smarki, śmiejąc się przy tym do rozpuku.
Suga
-Matko, T/I co jest z tobą nie tak?Pokażę ci jak kichać ze swagiem!
J-hope
-Fuuu!
(ten gif już zapewne był, ale mega tu pasuje :D)
Rap Monster
-T/I - chłopak popatrzył na ciebie z grozą - pożałujesz.
Po chwili Rapi zaczął cię gonić, niszcząc po drodze wiele rzeczy.
Jimin
Między tobą a Chimem była romantyczna atmosfera (czy coś takiego XDD).Nagle chłopak zaczął cię namiętnie całować.Poddałaś się jego pocałunkom, ale w pewnej chwili kichnęłaś mu prosto w twarz.Jimin popatrzył na ciebie zdziwiony.
-Ty to potrafisz zepsuć atmosferę - mruknął i skierował się do łazienki, aby zmyć wydzielinę ze swojej twarzy.
Taehyung
Po niedługim czasie chłopak odwdzięczył ci się (czyt.zrobił ci to samo).
Jungkook
Kookie skrzywił się i pozbył się twoich smarków.Zaraz potem uśmiechnął się do ciebie.
-Wiesz T/I to naprawdę niesamowite doświadczenie.Nie każdy chłopak ma szansę tak dogłębnie poznać swoją dziewczynę - puścił ci oczko i zaśmiał się.Ty za to spalałaś się ze wstydu.
-Żartuję - powiedział i przytulił cię - nic się nie stało, to tylko wypadek.I tak cię kocham.
********************************************
Tadaam!Zasmarkana trochę ta reakacja.Przepraszam, jeśli kogoś obrzydziłam XDD.Nie mogłam się powstrzymać aby tego nie napisać.W ogóle mam prośbę!Zróbcie to dla mnie!Dobijmy w końcu tego 1000!Jest już ponad 800 wyświetleń yeaa kocham was podpaski i ananaski <3.
PS.Pod wcześniejszą reakacją pewna osoba zapytała się, czy mogę zrobić Q&A.Pomyślałam, że to w sumie nie głupi pomysł :D.Także, zadawajcie pytanka, a ja na nie odpowiem w następnej reakacji!
Do później! XD
YOU ARE READING
REAKACJE BTS
Randomzbyt leniwa na opis.jak już tu jesteś to zostaw gwiazdkę heh (żebrak jestem)