Reakacja BTS kiedy masz wypadek na scenie.
DO WSZYSTKICH
Zbliżał się koniec waszego koncertu w Tokio.Tańczyłyście ostatnią choreografię.Śpiewałaś swoją partię, kiedy nagle potknęłaś się i runęłaś na ziemię.Wszyscy fani i twój zespół zaczęli się śmiać, myśląc że to jakiś żart.Okazało się jednak, że nie możesz się podnieść, a twoja kostka jest skręcona.Wybuchła panika, ochroniarze ściągnęli cię ze sceny i przewieźli do szpitala.(Imię Bangtana) nie było na koncercie, ponieważ musiał zostać w Korei.
Jin
Chłopakowi zakręciła się łza w oku.Bał się o ciebie, za bardzo cię kochał.
Suga
Yoongi w ogóle tego nie wiedział, ponieważ zasnął po waszej pierwszej piosence.
J-hope
-Wiedziałem, że to ofiara losu, ale błagam.
(PATRZCIE NA HOBIEGO)
Rap Monster
Lider widząc to w telewizji wystraszył się nie na żarty.Zerwał się z kanapy, chcąc do ciebie zadzwonić, lecz w tym momencie zrzucił ze stołu szklankę (tak, zbiła się) oraz przewrócił lampę.
-Cholera, znowu - mruknął.
Jimin
-T/I i jak teraz będziemy się bawić? - jęknął sam do siebie.
Taehyung
-Przepraszam kotku, że mnie tam nie ma - pomyślał smutny chłopak.Po chwili do jego pokoju wszedł Jungkook z dwoma misiami.V od razu o tobie zapomniał i zajął się Kookiem.
Jungkook
-Eeee tam.Na co tyle hałasu, przejdzie jej - machnął ręką i przełączył na inny kanał.
************************************************
Tadaam!Ananasy i podpasy, czy znacie jakieś fajne opowiadanie BTS z daddykinkiem?Jestem taka niewyżyta, że muszę to przeczytać XDD.Zostawcie gwiazdki... czy coś.
YOU ARE READING
REAKACJE BTS
Randomzbyt leniwa na opis.jak już tu jesteś to zostaw gwiazdkę heh (żebrak jestem)