NUDZI MI SIĘ, WIĘC ZNOWU DODAJE. @Kookie1352 bądź szczęśliwa, ponieważ masz co komentować.
Reakacja BTS kiedy macie nagrać wspólną piosenkę.
DO WSZYSTKICH
Wieść o waszym związku rozniosła się szybko.O dziwo wasi menedżerowie nie byli o to źli.Pojawiła się także propozycja, abyście nagrali wspólną piosenkę.
Jin
Chłopak zdawał sobie sprawę z tego, że jesteś od niego lepsza w te klocki, więc ucieszył się że zapewne odwalisz więcej roboty.
Suga
-Zgadzam się, ale jutro ok?Teraz śpię.
J-hope
-Ta piosenka będzie nadzieją na lepsze dni.
Rap Monster
-Ja napiszę tekst, bo ty raczej jesteś beznadziejna...
Po tych słowach zaczęłaś go gonić.
-No co?Mówię prawdę! - krzyczał.
Jimin
-Nalegam, aby pokazać swojego absa w teledysku.Co ty na to T/I?
Taehyung
-A Jungkook też może z nami nagrać?
Jungkook
-Cieszę się, że mogę to zrobić ze swoją księżniczką.Tylko nie kichnij w mikrofon, gdy będziemy w studiu - zachichotał, a ty trzepnęłaś go w tył głowy. (radzę przeczytać wcześniejszą reakację)
*************************************************
Tadaam!Pomimo zmęczenia napisałam to!Jesteście zadowoleni?Ostatnio mam wenę, więc reakację będą się pojawiać dość często.
W ogóle to przypominam o moim drugim opowiadaniu pt.,,Ksiądz", na które serdecznie zapraszam! (TAK JEST O BTS)
YOU ARE READING
REAKACJE BTS
De Todozbyt leniwa na opis.jak już tu jesteś to zostaw gwiazdkę heh (żebrak jestem)