Jisoo POV
Eunha menolong aq bangun. Dia membawa aq ke bilik rawatan utk dirawat.
Jisoo:Knp tetiba ko jdi baik kt aq ni?
Eunha:Lepas aq dpt tahu yg ko dh x dtg sekolah,aq rse gembira sbb ko dh xleh ambik Jungkook dri aq dh. Tpi lepas aq dpt thu sebab knp ko x dtg aq mula rasa kesian and risau. Then aq jugak dpt thu yg adik aq penyebabnya. Aq pon naik angin sbb dulu dia pernah janji yg dia xkan timbulkan masalah lgi.
Jisoo:Nampaknya dia dh mungkir janji.
Eunha:* angguk *
Jisoo:Sama mcm Eun. Dia pon dh mungkir janji dgn kitaorng semua.
Eunha:Xpe wei. Aq akan tolong ko. Aq nk tebus semua kesalahan aq sebelum ni.
Jisoo:Gfriend?
Eunha:Umm..diorang masih x putus asa. Aq kesian kt kwn2 ko. Kna buli ngan Gfriend,ngan Eun & BTS. Ko dh thu yg BTS buli diorang?
Jisoo:Dh. Jihyun bgitahu aq. Bile diorang akan buli kwn2 aq lgi?
Eunha:Rasanya...* tengok jam * sekarang!
Jisoo:Jom!
Eunha mengangguk. Aq dan Eunha berlari ke bumbung sekolah.
Situasi BBS
Rm:Ckp!Siapa yg bgitahu Jisoo yg kitaorng buli korang?!
HyeLee:Kitaorng xthu sape yg bgitahu. Masa kitaorng balik rumah dia ada dlm bilik. Berkunci. Jdi kmi xboleh masuk.
Jimin:Jangan nk menipu!Cepat ckp!
Jihye:Kitaorng memang xthu!
Suga:Degil ye!
Suga hendak memukul Jihye tpi berhenti ketika seseorang bersuara.
Jihyun:Aq yg bgitahu.
Semua terkejut
Jihyun:Ya. Memang aq yg bgitahu. Knp?Salah ke kalau aq nk bgitahu kwn aq sendiri. Dan aq rse dia otw skarang. Sbb aq dh bgitahu dia semua benda yg korang buat kt kitaorng.
Jhope:Xguna!
Jhope mengangkat tangannya utk memukul Jihyun. Tiba-tiba...
Jisoo POV
Aq dn Eunha berlari selaju yg kami boleh. Setelah sampai,kami dapat lihat dan mendengar yg Jihyun sedang memberitahu perkara yg sebenar. Lepas Jihyun habis bercakap,aq nmpak yg Jhope hendak memukulnya. Aq lari secepat mungkin untuk menghalangnya.
Jisoo:Just what do you think you're doing?
Jihyun:..Jisoo...
Jhope:Lepaskan aqlah!
Jisoo:Okay. Aq lepaskan.
Aq melepaskan genggaman aq dri Jhope.
Skarang. Korang pulak.
* KLAK * * KLAK * (Ini bunyi Jisoo membunyikan knuckles (?) dia)
Selepas habis pergaduhan
Eunha:Good Job Jisoo!
Jisoo:Jom balik.
BBS:Jom!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tbc...Vote tau jangan x vote✌🏻
YOU ARE READING
Love Triangle\\\BTS&Got7///
FanfictionPark Jisoo dilahirkan di Jepun.Ibu bapanya berasal dri korea.Ibu bapanya berpindah ke Jepun kerana mereka perlu membuat kerja mereka di sana.Jisoo tinggal seorang diri di rumah yg dibeli oleh ibu bapanya ...