Third Person
BBS dan Eunha menjadi kawan rapat. Tpi Gfriend masih xthu pasal mereka. Eunha thu yg mereka akan membencinya jika mereka dpt thu yg dia berkawan dgn BBS.
Sekarang,Eunha berada di rumah BBS. Eun pula apa lagi. Keluar dengan si Taehyung tulah. (#SilaMeninggal)
BamBam POV
Aq xthu knp. Tpi aq rse mcm aq ade perasaanlah kt si minah garang tu.Tpi...aq ske HyeLee. Apa aq nk buat ni..* sigh *
Jisoo POV
SEKOLAH
Aq sekarang dh kembali menjadi Queenka. Tpi sekarang aq cme akan belasah orang tu kalau dia cri pasal je. Aq xkn pukul org yg xbuat salah. Jdi hari ni. Aq akan bagitahu semua org yg aq hnye akan pukul org yg bersalah sahaja.
Aq berjalan nk ke kantin. Aq terdengar...
Yeoja1:Wei si Jisoo tu seramlah. Xnk aq cri pasal ngan dia.
Yeoja2:Tulah. Gila berani dia. Aq rse dia mungkin akan jdi idola aq lah. Haha.
Selepas mendengar,aq pergi ke arah mereka dn berkata.
Jisoo:Xpe. Aq xkn pukul atau belasah org yg x bersalah.
Aq berkata dengan senyuman yg manis. Mereka membalas senyuman aq.
Yeoja1&2:Kamsamnida Jisoo-ah.
Jisoo:Cheonmaneyo.
WAKTU KELAS
Kami sedang menunggu ketibaan cikgu yg seterusnya.
Beberapa minit kemudian,Mrs.Lee masuk bersama 4 orang yeoja.
Mrs.Lee:Baiklah semua. Hari ni kita ade pelajar baru. Sila perkenalkan diri kamu.
??:Nae. Annyeonghaseyo chae ireumeun Kim Jisoo imnida.
Selepas seorang itu memperkenalkan dirinya. Semua memandang aq. Okay aq tahulah nama kitaorang sama. Cuma beza Park dengan Kim je. Tpi xyahlah sampai semua nk pandang aq.
??:Annyeonghaseyo che ireumeun Jennie Kim imnida.
??:Annyeonghaseyo che ireumeun Park Chaeyoung imnida. Panggil je Rosé.
??:Annyeonghaseyo che ireumeun Lalisa Manoban imnida. Panggil Lisa.
Jennie:Kami Blackpink.
Mrs.Lee:Ok skarang kita ade 2 orang Jisoo dlm kelas ni.
Bp:??
Mrs.Lee:Jisoo. Bangun perkenalkan diri kamu.
Aq bangun dan perkenalkan diri aq pada mereka.
Jisoo:Annyeonghaseyo Park Jisoo imnida.
Mrs.Lee:So Jisoo kmu boleh dduk di sebelah Jisoo. Jennie boleh dduk sebelah HyeRin. Rosé sebelah HyeLee. Lisa sebelah Minmi. Baiklah mari kita mulakan pelajaran.
{REHAT}
Jisoo:Erm..Blackpink. Jom rehat sekali.
BpJisoo:Okay boleh. Jom.
Kami berjalan ke kantin. Mereka pelik kenapa semua org tiba2 diam.
Jennie:Wei Jisoo. Knp semua orang tiba2 diam?
Jisoo:Oh lupa nk bgitahu. Aq ni sebenarnya Queenka sekolah ni. Tpi aq xkn buli or pukul org yg x bersalah.
Bp:Ohh.
Kami sampai di kantin. Aq dan blackpink mencari tempat lain utk dduk sbb aq nk thu lebih dlm tentang Blackpink. Aq dh bgitahu yg lain.
Jisoo:So korang. Korang ni dulu sekolah mne?
Jennie:Kitaorang ni sebenarnya trainee dlm YG Entertainment. YG ckp yg kmi perlu pergi sekolah jugak.
Jisoo:Oh. Korang pernah suka kt sape2?
Bp:pernah.
Jisoo:Siapa?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tbc.....Vote tau✌🏻PIZZA(peace out😂). Okay berhenti. I'M OUT!
YOU ARE READING
Love Triangle\\\BTS&Got7///
FanfictionPark Jisoo dilahirkan di Jepun.Ibu bapanya berasal dri korea.Ibu bapanya berpindah ke Jepun kerana mereka perlu membuat kerja mereka di sana.Jisoo tinggal seorang diri di rumah yg dibeli oleh ibu bapanya ...