Deel 3

2.2K 120 40
                                    

Daar stond mijn oudere broer Issam.
Hij deed de deur dicht en kwam naast me zitten.
Ik glimlachte .
Issam zei ' Sarah , woellah ik wil je wel helpen maar als ik dat doe moet ik zelf het huis uit .'
Ik zei:' geeft niet '.
Ik at wat en gunde Issam een blikje red bull.
Ik zei:' Issam waarom haat Iedereen mij ?'
Issam zei : ' Ik , mama en Walid houden van je alleen laten we dat niet zien omdat we dan problemen krijgen met papa, waarom papa je haat ?
Ja waarom haat papa mij ?
Issam zei : ' Bij de geboorte bleek het dat mama zwanger was van een tweeling , na 4 maanden kregen we te horen dat het een meisje en een jongen kregen. Papa heeft nooit meisjes gewild , Naja bij de bevalling ging het jongen dood en jij leefde nog. Papa heeft sinds dien gezworen dat hij je als een stuk vuil zo behandelen 😪 .'
Ik keek voor me uit en voor ik het wist rolde de tranen naar beneden😢
Issam troostte me.

Dinsdag :
09:00
Het was vroeg in de ochtend .
Ik liep de trap af en ruimde op.
Ik dekte de tafel en maakte ontbijt .
Ik at snel stiekem wat en maakte iedereen wakker.
Ik kreeg een slipper tegen me wang aan van mijn vader omdat ik hem niet wakker mocht maken.
Me wang bloedde dus ik liep naar de badkamer en waste me gezicht.
Ik deed een pleister op het wond en nam een douche.
Ik had een douche genomen en liep weer naar mijn kamer.
Ik trok vandaag een zwarte khimar aan met een leren jasje , witte Nikes en een kleine zwarte rugtasje.

Ik liep naar beneden, iedereen had ontbeten dus ik ruimde alles snel op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar beneden, iedereen had ontbeten dus ik ruimde alles snel op.
Ik zei gedag maar kreeg geen antwoord terug,
Onderweg naar mijn werk werd ik door iedereen aangestaard.
Ik pakte een spiegel en keek erin,
Ik zag dat ik een gescheurde lip , blauwe oog en een bloedende wang had.
Ik kwam aan bij mijn werk , ik moest vandaag van 11:00 tot 18:00 werken.
~~~~
Ik ben klaar met mijn werk , ik liep naar de abn-amro en zag dat mijn salaris binnen was.
Ik belde Amina ( mijn beste vriendin ) op en vroeg of ze morgen met me naar de stad wou ❤
Ze zei ja en we spreekte af om 12:15 bij haar huis.
Ik kwam thuis aan en ja hoor ik werd weer geslagen door mijn vader, moeder en broer en broertje gingen naar Amsterdam. Er was soort van koopavond.
Ik was alleen thuis en moest schoonmaken.
Ik maakte schoon en had wat eten voor mezelf gemaakt. Ik at het en ruimde het op.
Het was 00:30 ik staarde voor me uit. Ik hoorde de deur open gaan en ik zag mijn moeder, vader , Walid en Issam binnekomen.
Ieder had een zak met kleding.
Ik keek bewonderd naar die zakken ,
Iedereen pakte zijn tas uit en knuffelde me vader terwijl ik toekeek.
Iedereen had wat gekregen , mijn vader lachte en keek me aan.
Mijn vader zei : ' HAHAHHA JE  DENKT VAST DAT IK IETS VOOR JOU HEB GEHAALD , TUURLIJK NIET '
Ik liep naar me kamer en ging op mijn matras slapen. Ik huilde en huilde.

Perspectief Walid ( broertje van Sarah ) :

We kwamen binnen met een aantal tassen ,

 Mijn vader had voor ieder wat gehaald behalve voor Sarah

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn vader had voor ieder wat gehaald behalve voor Sarah.
Ik vind het zo lullig, hij koopt voor iedereen wat behalve voor Sarah.
Dat terwijl ze hem niks heeft aangedaan.
Sarah keek toe hoe ieder zijn spullen bewonderde tot dat me vader naar haar keek ,
Hij schreeuwde iets met ' denk je dat ik wat voor jou heb gehaald'
Er ging een steek door me heen , ik had echt medelijden .
Ik zag dat Sarah wou gaan huilen, ze liep naar haar kamer althans naar haar ruimte met een matras en dozen waarin ze haar kleding doet. Dus een kamer kan je het niet echt noemen 😅
Ik liep naar mijn kamer en deed mijn tassen op mijn eigen bank.
Er ging Een schuldgevoel door me heen ,
Ik heb zo'n mooie kamer en Sarah heeft niks. Ze moet zelfs voor haar eigen geld werken.

 Ze moet zelfs voor haar eigen geld werken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Kamer van Walid )

( kamer van Sarah )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

( kamer van Sarah )

Maar goed , ik liep dus langs de gangen en ik hoorde gesnik uit Sarah's kamer komen.


Wat gaat Walid doen ?

Sarah's Life { voltooid }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu