Deel 28

1.1K 79 52
                                    

2 maanden later
Perpectief Zakaria :
Ik werd wakker en nam een douche .
Ik deed een trainingspak aan en deed mijn haar in model.
Ik deed een geurtje op van Hugo boss .
Ik nam mijn LV zijtas en deed daar wat spulletjes in.
Nouja alleen sleutels , telefoon en geld.
Is puur om te showen ( mijn lv tas ) 😂
Goed ik liep naar beneden en naam wat pannekoeken met nutella , mijn moeder kwam binnen.
Zakaria : 'Salam mama '
Mama : ' Salam weldi ' wat ga je vandaag doen ?'
Zakaria : ' Ik ga vandaag een ring zoeken voor Ilham , je weet dat ik haar hand wil vragen '
Mama : Uhm Zakaria , je weet toch dat ilham heel rijk is ?
Zakaria : uhm ja , hahaha
Mama : nou kijk , eerlijk trouw je echt met der omdat je der lief hebt ?
Zakaria : Ja a mama.
Mama : Woellah echr hsjoema dat je zo'n slet laat zitten voor Sarah , zij wat tenminste bezig met het geloof , maar goed .
Zakaria : Ja boeiend ik heb toch geen gevoeld voor der .
Mama : A isgoed , ga je Sarah ook uitnodigen ?
Zakaria : uhm nee 😂
Mama : Oow oke .

Ik deed mijn Nike AirMax 2017 wit aan en liep richting mijn auto .
Ik Appte Younes , we gaan Vandaag poffen in de lounge .
Ondanks alles blijft Younes een vriend van me , dat hij met yesmien gaat terwijl yesmien best vrienden is met Sarah betekent niet dat ik niet met hem mag omgaan.
Goed Younes kwam aan , hij stapte in , ik vroeg of hij een foto van me kon nemen ( zie omslag )
-
Aangekomen bij de lounge Appte ik Ilham dat ze moest komen voordat er bitches naar me toe komen 😂
-
Na zo'n 20 minuten kwam Ilham aan en ze zag er kkr derm uit :

 Goed Younes kwam aan , hij stapte in , ik vroeg of hij een foto van me kon nemen ( zie omslag ) -Aangekomen bij de lounge Appte ik Ilham dat ze moest komen voordat er bitches naar me toe komen 😂-Na zo'n 20 minuten kwam Ilham aan en ze zag er kkr...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

( ik hem wolkje gedaan omdat je der je weet wel gwn te erg zag )
Ze had we, hayek inkijk maar goed .
Ilham nam plaats op me schoot , ik fluisterderde in der oor dat ik straks een verrassing voor der heb.
We gingen wat poffe en na een tijdje liet ik Younes achter , hij wou zelf nog ff blijven .

Perpectief Ilham :
Tussen mij en zakki gaat het vet goed ❤️
Hahah wat hij niet weet is dat ik hem alleen wil voor de geld Maargoed.
Ik heb niet echt gevoelens maar goed als we getrouwd zijn , dan pak ik zijn geld af en na een jaar of 2 ga ik gwn scheiden 🤷🏽‍♀️
Goed zakki Appte me en zei dat ik naar de lounge moest komen .
Ik nam een douche en trok een strakke koker rok aan , dat samen met een hele korte topje , like is een lounge dus je moet er wel een beetje hoerig uit zien.
Ik plaatste nog snel een foto op snapchat :

Ik plaatste nog snel een foto op snapchat :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Sarah's Life { voltooid }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu