Deel 32

1K 73 7
                                    

Next day
09:00
Perpectief Sarah
Vandaag heb ik een dagje vrij Alhamdullilah 😂❤
Ik werd wakker en checkte mijn instagram snapchat en whatsapp.
Ik liep naar de spiegel en keek mezelf aan
4,5 jaar geleden was je nog een mislukkeling , dagelijks mishandeld , niet naar school niks . En nu ? Nu werk ik als administrateur en heb ik een eigen kantoor . Ik heb een kut jeugd gehad al zeg ik het zelf . Geen vrienden niks . Geen liefde , niet van mijn broers niet van mijn moeder niet van mijn vader niet van mijn famillie niks . En nu ? Wauw ... alhamdullilah . Sabr beloont . Sabr is the key of happenings .
Voor ik het wist rolde er tranen...
Ik was zo diep in mijn gedachten dat ik niet wist dat Walid achter me stond .
Hij knuffelde me en gaf me een kus op mijn voorhoofd . Pf Walid is alweer 18 jaar en gaat inshallah ICT studeren voor 4 jaar.
Ik liep richting de badkamer en poetste mijn tanden.
Ik kamde mijn haren uit en deed de woedoe .
Ik verichtte het ochtendgebed en trok wat aan . Ik ben vandaag vrij maar ik ga samen met Amina naar de stad .... ja julkie horen het goed , Amina is hier voor 3 dagen .
1 dag gaat ze met mij doorbrengen , 1 dag met Yesmien en de andere idk.
Outfit :

Een donkere groene khimar , zwarte leren jasje en mijn mk tas

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een donkere groene khimar , zwarte leren jasje en mijn mk tas.
Ik liep naar beneden en hielp mijn moeder het het ontbijt .
Ik , Walid , Issam en mijn vader ontbeten samen aan tafel.
Issam is al 25 maar nog niet getrouwd ofz .
Opeens begon Issam te praten :
Ik moet jullie wat vertellen , ik heb paar maanden geleden een meisje ontmoet . Ze heet Omayma , ze is 23 jaar, ze werkt als verloskundige hier in het ziekenhuis. En uhm ik leerde haar daar kennen toen een vriend van me daar zat. Van het een kwam het ander. Ik begin gevoelens voor der te krijgen en dat accepteerde ze , ze wou het halal houden dus wil ik volgende week inshallah haar hand komen vragen . Nog een ding ik hoop dat jullie het accepteren dat omayma nog geen hoofddoek draagt , buiten dat is ze gwn veel bezig met het geloof alhamdullilah .
Sarah : woellah ik ben blij voor je ! Ik ga vandaag meteen wat leuks kopen ( om aan te trekken ) voor de handvraging.
Walid : Gefelicteerd bro { mannelijke omhelzing }
Vader : Mijn zoon word groot ! Speel niet met der gevoelens anders breek ik je
Moeder : Joejoejoe , mijn zoon word groot ! Wanneer willen jullie ongeveer de bruiloft houden ?
Issam : 1 week voor dat de zomervakantie afgelopen is inshallah.

-
Ik reed met mijn auto richting het hotel van Amina .
Ze stapte in en we knuffelde elkaar uitbundig .
We shopte wat en legde de tassen in mijn kofferbak .
Amina vertelde me dat ze ook is verloofd , met een man rond de 26 uit Frankerijk.
Ze geeft haar bruiloft over 4 weken en ik en Yesmien zijn natuurlijk uitgenodigd !
Goed we legde de tassen dus in mijn kofferbak en liepen richting de hfc .
We namen beide een krokante kipburger en kippenpootjes en een grote cola.
We aten het op ..
Ik vertelde nog snel dat ik naar de wc moest .
Ik liep haar de wc en deed mijn ding .
Ik ging uit de wc en gleed uit....
Tot iemand me opving .....
Ik verdronk in zijn bruine ogen ........
Oh shit , niet weer

Nieuwe deeltje 😜🇲🇦❤
Stem .
Laat een comment achter ..
Xx amina 😘🇲🇦💖

Sarah's Life { voltooid }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu