Ucakta sessizlik hakimdi.Nedense ucakta cok gurultu olur diye endiseleniyordum.Fakat tam tersi...Ucak cok sessizdi.Cit cikmiyordu.Kardesim korkmus gorunuyordu.Sonunda inebildik.Havaalani kalabalikti.Off nefret ederim oyle kalabalik yerlerden.Dusunsenize...Milyonlarca insanla aynı havayı soluyorsunuz.Pis oksijen...Her neyse babam bir taksi cagirdi.Bizi otelin onunde indirdi.Yarin sahile inecektik.Bugun otelde kalmayı tercih ettik.Aksam yemegini yedikten sonra otel odasinda uyuduk.
Sabah cok heyecanliydim.Uzun suredir denize girmiyordum.Cok ozlemistim denizi...O miss gibi kokusu..Icindeki canlilar...Kumlara uzanip guneslenmek...Hepsi ayri bir zevkti benim icin.Cabucak kahvaltimi ettim.Annem ile babam ne bu acelen diyorlardi.Anca bitirebildiler kahvaltilarini da plaj cantamizi falan hazirlayabildik.Sahil çok uzam değildi. Yuruyerek gittik.Sahil bostu.Herhalde erken geldigimizdendir diye dusundum.Saat on civariydi.Hemen ustumdeki plaj elbisesini cikarip denize girmek istiyordum.Tek istegim denizde yuzmekti.Ama annem daha yeni kahvalti ettigimizi biraz beklemem gerektigini soyledi.Bende hayal kirikligi a ugramis bir bicimde sezlonga uzandım.Yarim saat sonra dayanamadim.Ustumdekileri cikarip suya atladim.Denize atlamamla cikmam bir oldu.Deniz sandigimdan da soguktu.Birkac kez daha atlayinca suya anca alisabildim.Bu arada ne kadar iyi yuzdugumu soylemismiydim.Ovunmek gibi olmasin ama haftada iki kez yuzmeye gidiyorum.Ve uc tane birinciligim vardir.Biraz kulac kle yuzdukten sonra annem babam ve kardesim de geldi.Kardesim henuz kollukla yuzuyordu.Ama korkmuyordu.Maalesef cussesinden dolayi boyleydi.Babamla yaris yaptik.Babam da fena yuzmez hani...Ama hic sansi yok.Ben kazandim.Sonra denizden cikip yemek soyledik.Saat ikiye gelmisti.nasil da zaman gecmisti.Yemek yedikten sonra kardesimle kumdan kale yaptik.Sonra kardesimle kum ile bacaklarimizi kapattik.Sonra bkr denize atlamisiz...Atlayis o atlayiss...Patladi gitti...Kardesim biraz ikindi mikindi..Sonra suya alisti.Artik cikmamiz gerekiyordu.Birazdan gidecektik.Ciktik ve kurulandik.Tam giderken gozum bir seye ilisti.Denizin orda bir yengecti.Fakat ilgimi ceken sey yengec degildi.Onu bulan yakisikli bir gencti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Ararken
RomansaAsik oldugunu zanneden fakat aski baskasinda bulan bir kiz.Erkek arkadasi Edward dan ayrildiktan sonra Kivanc adinda bir is adamiyla tanisiyor.Fakat Kivanc hic de dusundugu gibi biri degil.Ve calistigi is yerinde hayatini alt ust edecek bir adamla t...