Masada oturmus kahvalti ediyordum.Bir yandan da dusunuykrdum.Acaba universiteye mi gitseydim yoksa is mi bulmaliydim? Edward a sorarim diye dusundum.Kahvaltimi bitirdikten sonra dusa girdim.Dusa girdikten sonra giyinip hafif bir makyaj yaptim.Ardindan bir cafeye gittim.Tam oturmus kahve iciyordum ki iceri Pelin girmezmi!! Pelin benim cocukluk arkadasim.Yaklasik uc yildir gorusmemistik.Pelin e dogru ell salladim.Beni fark ettigindeki hali gorcektiniz.Cok sasirdi.
Mira! Senin ne isin var burda?
Noldu yoksa begenemedin mi canim?
Yok ondan degil cok sasirdim.
Gel otur sohbet edelim cok ozledim seni.
Pelinle sarildiktan sonra hasret gidermeye basladik.O bana gormedigim uc yilda neler yaptigini anlatti.O nisanlanmis bile.Is yerinde tanismislar.Sonra da bulusma, kulup derken evlenmeye karar vermisler.Bende Edward la iliskimizi anlattim.Ve ona en can alici soruyu sordum
Pelin sence universteye gideyim mi yoksa is mi bulayim?
Pelin bir anligina sasirdi.Sanki boyle bir sey hic beklemiyormus gibiydi.Biraz dusundu ve bu sana kalmis bir sey dedi.
Yaa nasil bana kalmis bir sey.Ben karar veremiyorum.O yuzden cevreme danisiyorum.
Bence universteye gir.Cunku o zaman egitimini tamamlarsin ve daha iyi bir is imkanin olur.Ama yok illa caliscam diyorsan yari zamanli bir ise gir.
Yari zamanli bir is hic aklima gelmemisti.Biraz dusundukten sonra iyi bir fikir olduguna karar verdim.Oturdugum evin yaninda sik ve sirin bir takici vardi.Orada yari zamanli calisabilirdim.
Evet Pelin olabilir.Benim yanimda bir takici dukkani var.Hem calisirim, hem egitimime devam ederim.
Hem boylece eline birazcik para gecmis olur, fena mi?
Peline oldurucu bakislar atarken o kurnaz bir sekilde kikirdiyordu.Biraz daha sohbet ettikten sonra kalktik.Yolda yururken bir el bilegimi kavradi.Arkami dondugumde Edward oldugunu gordum.
Askim napiyosun burda?
Bu cafeye gelmistim.Anladigim kadariyla daha yeni ordsn cikmissin.
Evet.Eski bir arkadasimla bulustum.
Iyi guzel bende simdi birazcik bir seyler yiyim.Cok acim.Musaitsen sonra sana gelirim
Tamam hayatim..
Eve geldigimde ipadden haberlere baktim.Pek kayda deger bir sey yoktu.Sonra telefonum caldi.Arayanin kardesim oldugunu gordum.
Alo abla nerdesin?
Evdeyim neden noldu?
Hemen bana gel acil!
Tamam bekle beni hemen eve geliyorum.
Halamlara gittigimde selamlastik sarildik falan.Sonra kardesimin odasins ciktim.Bos bos bakiyordu.Geldigimi gorunce bana sarildi.Sonra da anlatmaya basladi.
Abla ben cok kotu bir sey yaptim
Noldu ne yaptin cildirtma beni.
Ssseyy..b.ben pesine bir adsm taktim.
Saka yapma.Nasil takabilirsin ki?
Bir oyun oynuyordum.Sonra birisi aradi beni.Senin olup olmadigini sordu.Hayir burda degil dedim.Seninle ilgili bilgi istedi.Vermedim.Sonra eski bir arkadadasin oldugunu soyledi.Bende senin yasini nerde oturdugunu kilonu boyunu evli mi bekar mi oldugunu falan anlattim.
Duyduklarimi hazmedemiyordum.Kim benle ilgili boyle bir sey ogrenmek ister ki? Ogrencekse gelsin yuz yuze bulusalim.
Ablacim konustugun kisi erkekmiydi?
E.e.ev.vet
Anlasilan birisi bana oyun oynuyor.Her neyse anlattigin icin tesekkur ederim ama bir daha tanimadigin kisilere benimle ilgili bilgi verme.
Tamam abla soz veriyorum.
Kardesimle biraz daha sohbet ettikten sonra gittim.Her ne kadar halamlar biraz daha kalmami israr etse de benim dinlenmem gerekiyordu.Dusunmeliydim...Kardesim yalan soylemezdi.Ama ben birisinin pesime takildigini gormemistim.Ve genelde hesap kitap isiyle ilgili oldugum bir kisi de yoktu.En iyisi yarin Edward a sormak diye dusundum ve sicacik yatagimin icine girer girmez uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Ararken
RomanceAsik oldugunu zanneden fakat aski baskasinda bulan bir kiz.Erkek arkadasi Edward dan ayrildiktan sonra Kivanc adinda bir is adamiyla tanisiyor.Fakat Kivanc hic de dusundugu gibi biri degil.Ve calistigi is yerinde hayatini alt ust edecek bir adamla t...