Şefkat ve Sevgi

39 0 0
                                    

İKİ YIL SONRA

Gunes odamdan yuzume dogru aydinlik isinltilarini saçıyordu.Gunesin gozume girmesiyle uyandim.Telefonuma baktiginda Edward in mesaj attigini gordum.Benimle bulusmak istiyordu.Cok ozlemistim onu.Kac gundur gormuyordum.Yakinda kardesimin okulda gosterisi vardi.Bir yandan giyecegi kiyafetleri almak icin halamla enistem alisveris merkezlerinde dolasiyor, bir yandan da kizi calistiriyorlardi.Bense cok memnundum.Cunku Enes olan iliskimiz iyice ilerlemis, kisa bir sure icerisinde birbirimize aclimistik.Artik on alti yasindaydim ve Enes le ciddi bir iliskimiz vardi.Onu aradigimda Mona Cafeye gelmesini soyledim.Orasi en cok sevdigim kafeydi.

Saat on iki gibiydi.Kafede oturmus Enes i bekliyordum.Ve sonunda kara gorundu.Birbirimizi opup karsilikli oturduk.Koyu bir sohbetin ardindan bana bir sey soyleyecegini fakat kimseye anlatmamami soyledi.Agzindan dokulen sozler aynen soyleydi.

Mira ben seni cok seviyorum.Sensiz yasamak olmekten beter.Hic kimse icin boyle bir sey hissetmemistim.Acikcasi seni de cok kiskaniyorum.Benim olmani istiyorum.

Ne kadar sok olsam da belli etmemeye calistim.Sonunda sevgiliydik ve iki yil sonra evlenmeyi planliyorduk.Ben evlenmekten cok ilk opusmemi bekliyordum.Zaman boyle akip gidiyordu.Pek degisik bir sey olmadi bu yillarda.

İKİ YIL SONRA

Artik Lise mezunu biriydim.Kardesim oldukca buyumus ve olgunlasmisti.Enes ten dan ilk opucugumu almistim.Ve bu zaman zarfi icerisinde kendi evime tasinmistim.Yalniz yasiyordum.Ara sira kardesim ve halami gormek icin ugruyordum.Simdi de marketten gelmis.Aldiklarimi yerlestiriyordum.Tam salona gececektim ki kali caldi.Enes gelmis.Salona buyur ettim.Sonra da ona sarili bir bicimde kaldim.

Sonra salona geçtik.Bi film seçip izledik.film izlerken ben başka alemlerdeydim kendi evim olduğuna göre evcil hayvan edinebilirdim.Bir küçük köpek mesela....

ÖZÜR DİLERİM BU BÖLÜM ÇOK KISA OLDU AMA TELAFİ EDİCEM BUNDAN SONRA YENİ BÖLÜM SALI VE CUMA GELCEK...YORUM VE VOTELARINIZI BEKLİYORUM...

Aşkı ArarkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin