Flashback
-Ultimele cuvinte? a spus monstrul care era cat pe ce sa imi spulbere inima si sa ma faca sa pierd tot ce aveam pe lume.
Stateam si ma uitam neputincioasa la persoana care m-a invatat atatea, care mi-a aratat ce e dragostea si care a fost langa mine in cea mai neagra perioada a vietii mele.
Plangeam in hohote si simteam cum inima mea cedeaza.
-Am zis sa zici nenoricitele de ultime cuvinte. isi pierdea rabdarea, iar eu asteptam ca ceva sa se intample.
-Iarta-ma iubito. Vei fii bine. Te iubesc.
Atunci un sunet asurzitor mi-a facut urechile sa țiuie si sufletul sa mi se rupa. Am lasat sa imi scape un strigat ca si cum cineva mi-a smuls inima din piept si am fugit spre corpul fara viata a persoanei care timp de 2 ani mi-a facut viata mai buna. Ochii ii erau goi si pieptul nu i se mai ridica. Aveam nevoie de el mai mult ca oricand sa ma calmeze atunci cand atacurile de panica inca isi mai fac aparitia, aveam nevoie de el sa se joace cu parul meu si sa imi spuna ca sunt frumoasa, si mai ales avplutire.oie de el sa ma iubeasca. Ma inecam in lacrimi si priveam cum balta de sange se intindea pe cimentul rece. Eram singura. Nu mai aveam pe nimeni. Durerea din sufletul meu nu se compara nici cu durerea a zece cutite infipte in inima mea. Era mult mai mare. Mainile mele pline de sange i-au inchis ochii albastrii care ma priveau cu atata iubire ziua precedenta. Cum o sa ma descurc de acum? Falita, singura si distrusa din punct de vedere emotional? Stiam ca iubirea noastra este mai puternica decat lucrul asta neinsemnat numit moarte. Iubirea nu inseamna sa fi langa cineva doar fizic. Iubirea inseamna sa iti faci loc in inima si in sufletul cuiva, oricat de multe obstacole vor aparea. Dar cum o sa pot sa traiesc fara sa ii aud vocea care imi fredoneaza melodiile preferate pana adorm? Cum o sa traiesc fara "te iubesc", fara "ai grija de tine" si fara "esti asa frumoasa" spuse din partea lui? Atatea intrebari imi umpleau capul si eu nu aveam raspuns la niciuna. Din momentul asta calvarul meu a inceput. Sunt pierduta si o sa imi ia ceva pana o sa revin pe linia de plutire.
CITEȘTI
Ugly Truth - H.S. Fan Fiction
Fanfiction"-Esti asa inocenta, Faith" "-Asta e ceea ce vreau eu sa vezi, Harry. Adevarul e unul mult mai urât"