Capitolul 1

26 2 0
                                    

Lacrimile imi curgeau pe obraji. Vedeam in ceata si nu stiu daca era de la doza destul de mare de alcool pe care o aveam in sange sau de la plans. Probabil de la amandoua. Priveam in gol si ma gandeam la viata mea. Am lasat un chicot sa imi scape cand m-am gandit ce viata de rahat am. Singuratatea era cuvantul care imi descria viata perfect.Nu imi aduc aminte niciun moment fericit din viata mea. Inafara de perioada petrecuta cu el. Uneori ma intreb daca  as fii avut o viata plictisitoare daca nu aparea el. Dar vad si un lucru bun in tot intunericul asta. Daca viata mea ar fi fost una simpla, nu as avea ce sa povestesc. Dupa tot ce s-a intamplat, oamenii care jurau ca vor sta langa mine, au plecat pe rand. Unul cate unul. Am ramas singura. Doar eu si cu mine. Sufletul meu e distrus, iar trupul e un dezastru din cauza viciilor si a traumelor. Eram ca un diamant neslefuit pana sa apara el in viata mea si sa ma dea peste cap. A intrat in sufletul meu si m-a infectat cu dragostea lui. Pana atunci. Cand totul s-a ruinat si viata mea si-a pierdut din nou sensul. Eram ca un diamant. Acum sunt o epava. Cosmarurile inca mai sunt prezente in mijlocul noptii. Sunt nevoita sa revad imaginile cu dragostea vietii mele murind in continuu. Au trecut 3 luni. Trei luni de cand tot ce fac este sa fumez si sa beau ca o fabrica, sa plang si sa ma ranesc singura. Cand nu mai aveam locuri in care sa imi fac taieturi am inceput sa lovesc tot. Pereti, usi, oglinzi. Asa incheieturile si degetele mele au ajuns sa arate ca dupa o apocalipsa. Credeam ca o sa pot trece peste. Dar ce spun eu, nu ai cum sa treci peste moartea celei mai importante persoane din viata ta. Eram in patul meu, cu o sticla de alcool in mana si cu o tigare in alta. Peste 3 zile incepe ultimul an de liceu si eu nu stiu ce am de gand sa fac cu viata mea. De obicei, Brad era entuziasmat de începerea anului, nu pentru ca se omora cu invatatul, ci pentru ca ii placea sa fie inconjurat de prietenii din liceu. Entuziasmul lui ma molipsea si pe mine, si eram la fel de nerabdatoare sa incep liceul. Acum nu am nici macar un dram de entuziasm.

Am mai luat o gura din sticla pe jumatate goala si m-am dus la baie. M-am privit in oglinda si am lasat un sunet de dezgust sa umple incaperea. In ce hal am ajuns. Acum cateva luni zambetul meu lumina camera, iar acum cearcanele de sub ochi si parul ciufulit ar pune pe fuga pe oricine. El imi spunea ca sunt frumoasa in orice ipostaza. Si intr-adevar, ma simteam frumoasa oricand langa el.

Am mai luat din nou o gura din sticla si am apucat lama care statea pe chiuveta. Am cautat cu privirea un loc in care taieturile era aproape vindecate si cand am gasit unul, lama mi-a brazdat pielea palida, firisoare de sange incepand sa curga pe gresia alba. Am facut asta de atat de multe ori in ultimul timp incat nu mai simteam nimic. La inceput o faceam pentru a acoperi durerea sufleteasca. Dar acum ca nu mai simt nimic, o fac din obisnuinta.

M-am dus spre patul meu ravasit si am stat acolo gandindu-ma la momentele dintre mine si Brad. La dracu, mi-e asa de dor de el. 

Capitolul asta ii este dedicat lui meexyem

Ugly Truth - H.S. Fan FictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum