Kerem benim teyzemin kızıyla tanışmıştı ve birbirlerini seviyolardı.Bir süre arkadaş gibi konuştular ama ikiside birbirini sevdiğini anlayınca sevgili oldular.
Kuzenim Diğdem ile birlikte oturuyorduk Kerem aradı kerem ve benim evimiz yakındı "aşşağıya inin gezelim"dedi.
Aşşağıya indik kerem birazcık geçikmişti oturduk onu pekliyorduk akşam olduğu için gittiğimiz park birazcık karanlıktı kış olduğu içinde biraz ıssızdı bi ışığın altına oturduk Su Diğdem ve ben Keremin gelmesini bekledik Kerem geldi ve birazcık otuduk daha sonra Diğdem ve Kerem birazcık bizden uzaklaştılar ve gezdiler bizde su ile birlikte resim çekinmeye başladık,her zamanki biz iğrenç resimler çekindik hepsi tam bi ifşaydı.Saat geç olduğu için artık eve gittik.Kerem Diğdemi aradı ve benim birini sevip sevmediğimi sordu kendiside biliyodu bu sorunun cevabını ama yinede emin olmak için tekrar soruyordu.Diğdem şaşkın bi şekilde bana baktı ve "hayır yok."dedi aynı zamanda benide yatak odasına doğru çekiştirmeye başladı.
Ne olduğunu anlayamamıştım avanak gibi yüzüne bakıyodum.Diğden konuşmaya devam ediyordu"nehh bilmiyorum soruyum"gibi cümleler kurmaya başladı.Neler olduğunu hâlâ anlamamıştım,Diğdem telefonu kapattı ve bana bakıp sanki çok aradığı kıyafeti bulmuş gibi sırıtmaya başladı o an azının ortasına çakmak istemiştim merakımdan çatlıycaktım.
Bu arada sizlere ismimi söylemeyi unuttum ismim efil.Anlamını merak etmeyin bende bilmiyorum:):)
Diğdem bana döndü ve "Efil Keremin kuzeni seni görmüş yani kerem benden bahsederken sendende bahsetmiş ve kuzenide resmini görmek istemiş seninle tanışmak istiyormuş"dedi.
Ben erkeklerden uzak olduğum için şaşırdım birazda umursamadım hayır tabikide deyip geçiştirdim.O sırada telefon çaldı.Arayn Keremdi "eee ne dedi Efil"dedi. Telefon hopörlerdeydi her ne kadar istemesem de merak ediyordum.
"Hayır diyor sevdiğim birisi var diyor."dedi. Hahah sevdiğim biri varmış çok güldüm ben kimseyi sevemezdim daha doğrusu nasıl bişey olduğunu dahi bilmezdim.Kerem her zamanki gibi zekiliğini gösterdi ve "Ya kızım olsa ben bilmez miyim ben Efili tanımıyo muyum? Beni mi kandırıyosunuz"dedi.
O sırada kuzeni telefonu aldı ve"Alo.." dedi. O an neden bilmiyorum kalbim yerinden çıkacakmış gibi bi atış sergiledi çok garip bi şekilde sesinden etkilendim kalkıp horon tepesim gelmişti.Diğdem telefonu bana uzattı ve maymun gibi ağzını yüzünü oynatmaya başladı o an onun o hareketlerine gülmemek için zor tuttum kendimi.Telefonu Diğdemin zoruyla aldım ve derin bir nefes alıp" Alo.." dedim.çok heyecanlıydım bu halime anlam veremiyodum hemen kendimi toparladım ve ismini dahi bilmediğim çocuğun cevabını bekledim.
BÖLÜMÜN DEVAMI GELİYOR😘