Bu bina ..... anladın sen ;)

25 3 1
                                    

Sabah erkenden uyandım zaten gece de düşünmekten rahatca uyuyamamıştım.Neden bilmiyorum ama savaş çok garip bi şekilde aklıma takılmaya başlamıştı.Ben bi çok kişi tarafından sevilmiştim çok küçükkende sevmiştim ama hiç böylesini yaşamamıştım.

Hemen hesabıma girdim ve mesaj kutusuna baktım msj vardı hemen onlara yanıt verdim o sırada bi msj daha geldi.
-Günaydın
-Günaydın
-Napıyosun?
-Oturuyorum sen?
-Bende uzanıyorum.
-Hımm iyimiş.

Bir mesaj daha geldi
Kimden:sarışınım (su)
Onu sarışınım diye kaydetmiştim.Su sarı saçlı ela gözlü çok güzel bi kızdı sadece beni herkezden kıskanırdı kendinden bile.
-"Efil hadi kahvaltını yap.Dışarı çıkalım."
-tamam Su
Tekrar hesabıma girdim ve medaj vardı.
-En çok kimi sevdin?
En çok sevdiğin yiyecek ney?
Hobilerin ney?
......

Daha bir çok soru sordu ve hergün bunlardan birisini cevaplamamı istedi bu şekilde birbirimizi tanıyabilirmişiz.

Mantıklı geldi soruları oturup baktım ilk sorusuna cevap verdim.
-ilk ve son olan aşkımı. Dedim

Neden böyle bişey yaptım bilmiyorum dediğim gibi sevmiştim daha önce ama çocuktum o an o çıktı ağzımdan. Hiç beklemediğim bi tepki verdi.
-öylemi o kim?
-Birisi sevdiğim birisi.
-tmm. O zmn bu bina ....... anladın sen

Bana 13 katlı bi bina resmi gönderdi ve resmen götüne girsin dedi şok olmuştum hiç bu kadar bozulmamışımdır. Cevap bile vermeden engelledim.

Dışarı çıktık ve olan biteni Seda ve Su'ya anlattım. Önce heyecanla sırıta sırıta dinlediler ama o son bina olayını duyunca Su "ohaaaa yok artıkkk" diye anırdı.Seda'da arkasından aynı tepkiyi verdi. Bi an ağlıycak gibi oldum neden bilmiyorum gerçekten zoruma gitmişti.

Akşam olduğunda Su Savaş'ı hesabında ekledi ve normal konuşmaya başladılar Su'yun benim arkadaşım olduğunu biliyordu.
Savaş:Neden sohbetin resmini deiştirdin.
Su:Efil deiştirmemi istedi.
Savaş:Hımm efil yanındaysa ondan özür dilediğimi ve engeli kaldırmasını söyler misin?

Mesajı okuyunca çok şaşırdım bi yandanda yüzümde anlam veremediğim bi tebessüm oluştu. Su sevinçle yüzüme baktı ve gözleriyle"şu engeli kaldır çocuk özür diliyo" der gibi baktı.Aynı şekilde ona gözümü devirerek "Hayır resmen bana 13 katlı bina sana girsin dedi ne kadar canımı acıtır o 13 katlı bina hiç düşündün mü?" Der gibi baktım.
İkimizde bakışlarımızı anlamış olmalıyız ki kahkaha atmaya başladık ve hemen engeli kaldırdık. O sırada msj geldi.

-özür dilerim ben seni yanlış anladım sanırım.
-önemli deil.
-Ee ne yapıyosun?
- Kızlarla oturuyorum sen ne yapıyosun?
-Bende uzanıyorum.
Bizim konuşmalarımız bu şekilde günler sürüp gitti. Tanışalı 3...4 gün oluyordu benim doğum günümdü ve sanırım Savaş bu gün Keremgilde kalacaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yine De Seviyorum❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin