Seni tanımıyorum..

27 2 0
                                    

"Merhaba ben savaş"dedi.ohaaa olumm yerimm diyesim geldi ama tabikide böyle bişey yapmadım.Sesi gerçekten de etkileyiciydi yada sadece ben etkileniyodum bilmiyorum."Merhaba ben Efil."dedim umursamaz bir tavırla ,"Nasılsın?"dedi."iyiyim saol sen nasılsın ?"dedim. Hâlâ kalbimin atışı hızlanıyordu."iyiyim,paten sürüyomuşsun duyduğuma göre,pateninin parkası ney?"dedi.Afferim hakkımda bilgi edinmişti ama son söylediği çok saçma geldi hemen bunu değerlendirip laf çakmalıydım en sevdiğim şeydi çünkü bazı insanlar gerçekten düşünmeden konuşuyordu."evet de benimle patenimin markasına göre mi konuşacaksın."dedim. Bozulmuş olmalıydı ya da bu tepkiyi beklemiyordu bi süre sustu toparlanıp cevap verdi"hayır bende sürüyorum o yüzden sormuştum laf açılsın diye"dedi. "İyimiş" dedim. Neden bilmiyorum sinirime gitmişti ama yinede beni kendine çeken bişey vardı o çocukta.Bi dakika yoksa ben hoşlanmaya mı başlıyodum,olamaz böyle bişey saçmalıyorum canım sevemem ben.

Telefonu görüşürüz deyip kapattık neden bilmiyorum hem o çocukla konuşmak istemiyodum hemde o an telefonu hiç kapatmayıp saatlerce onun konuşmasını dinlemek istedim.

Kuzenim evine gittikten sonra sosyal medya hesaplarıma girmediğim aklıma geldi girdipimde bi kaç istek ve bildirim vardı önce isteklere baktım tanıdık bi isim gördüm ..Savaş.. o an yine heyecanlandım garip bir durumdu.Isteği kabul etmek istiyordum ama yapamıyordum cesaretimi topladım ve bi an kabul ete bastım.Yürekmi yemiştim ne yapıyordum ben isteği onaylar onaylamaz mesaj geldi hemen mesaj kutusuna baktım Savaş yazmıştı
-Merhaba Efil Nasılsın?
-Merhaba iyiym sen nasılsın?
-İyiyim saol.
Msjına cevap vermedim çünkü ne yazacağımı bilemedim tekrar bi msj geldi.
-Ben seni tanımak istiyorum.
-Ama ben seni tanımıyorum.
-Zaten bende tanışalım diyorum.
Bu çocuğun niye bana karşı bi elektitik salgıladığını anladım laf çakmaktan zevk alıyorduk bozuldum mu çok deil.
-Tmm
-kendineden biraz bahseder misiz?Efil nelerden hoşlanırsın? burcun ney?
-Burcum kova hoşuma giden herşeyden hoşlanırım.
-hımmm peki en sevdiğin renk ney?
-Mor ve bordoyu çok seviyorum sen?
-mavi ve mordoyu çok seviyorum burcum aslan.
-mordo?
-sen mor ve bordoyu seviyosun bende senin sevdiğin renkleri seviyorum yani mordo.

İşte o an bu çocuğun biraz kızlara karşı cıvık ve yavşak olduğunu anlamıştım.o benim resmimi görmüştü ama ben onu hiç görmemiştim hemen sayfasına girip resimlerine bakmaya başladım.Yakışıklı deildi ama hâlâ anlam veremesiğim bi çekiciliği vardı tatlıydı yani.Amann neyse uykum gelmeye başlamıştı artık yatmalıydım.

-iyi geceler uyuyorum.
-iyi geceler.

Yine De Seviyorum❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin