1. BOLUM
Selam ben stella. 1.65 boyundayim ve kahverengi dalgali saclarim var. bu aralar biraz saskinim cunku yenj eve tasindik, ne var bunda diyosaniz baska şehire tasindik. simdi yeni okula gidicem yeni arkadaşlarla tanismak zorunsa kalicam yeni ortam hersey yeni... simdi anlamışsinizdir beni. annem... annem beni dogururken ölmüş. babamla birlikte yaşıyorum. babam ogretmen. tayini ciktigi icin buraya tasindik. beni ise bahsettiği ozel bi okula yazdiricak... lise 3 oldugum icin yanii ordakilerle cok sıkı fıkı olmama gerek yok. ikinci donemdeyiz. bir yilim kaldi. sonra universite.derslerime yoğunlaşmam lazim kisacasi. aşk hayatim mi ? sevdigim biri su ana kadar evet oldu 1 tane. abartmıyorum. gercekten sevdim . ama trafik kazasi gecirdi. neyse bunu çıkaralım şimdi...
eski evimizin yaninda ormana gecen bi patika vardi ssıkılınca o patikayi takip edip kafami dagitirdim. ormanda dolasirdim ama burda sadece caddeler var... ve canım sıkkın. hava sicakti. kulakligiimi takip disari dolasmaya ciktim.yurumeyi severim. insanlardan daha cok severim. insanlar sana zarar verir. ozellikle sevdigin kisi. sana acı cektirir. sen onu cok severisn ama o sana acı cektirir. bunu bildigin halde sevmeye devam edersin. cunku aşıksindir. offf bu konular aklimdan hic cikmiyo... eve döndüğümde hava kararmisti. babam kapiyi merakla acti
- nerdeydin? bilmediğin bi yerde nasil dolasiyosun
- keşfe ciktim sadece...
- burasi eski eve benzemez tatlim . iceri girdjm montumu biraktim. odama ciktim. babam yanima geldi.
- ne zamandir okula gitmiyorsun derslerinden geri kaldin .
- sorun degil durumumuz duzeldigi zaman giderim
- yok yok olmaz. sana bahsettigim okul varya mudur tanidik. seni oraya kayıt ettirdik bile.
- baba ya.. cidden acele yok. ben gitmesemde olur vallaaa
- olmaaaz:) senin okumani istiyorum
- nezaman basliycam peki?
- pazartesi
iyide bu gun cuma uc gun var nasil yetistiricem
- sen yaparsin:) üniformaya gerek yok. serbest sana 100 lira veririm yarin cikarsin kendine biseyler bakarsin
- peki sen?
- ise gitmem gerek.
- peki, iyi geceler babacim
ayagi kalkti ve alnimdan optu
- iyigeceler: )
yataga basimi koydugum anda okul geldi aklima nasil olucak ? ya beni sevmezlerse ? en büyük korkum bu.. offf... nasil olucak???
pazartesi:
sabah erkenden kalktim. altima dar pantalon giydim ustumede yüzücü tshortumu. ustumede ince hırka krem rengii deri sirt cantami aldim. evden ciktim kagida yazdigim adresi bulmaya calisiyordum. aralara girdimde girdim... iste okulu bulmustum. kocaman. bahcede dizilmislerdi. aralarindan gecerek okula girdim babam direk mudure gitmemi soyledi. oylede yaptim. mudurun kapisina gittjm ve kapiyi caldim. iceri girdjm. mudur benj hemen taniti ayagi kalkti konustuk. beni uyardı . buraki cocuklar sertmis. hele aralarindan birinin ustunde okadar durduki... okulun sahibininn ogluymus. bunu duyunca neden boyle oldugunu anladim. ders zili calinca mudur beni sinifima goturdu.
- hazirmisin
- galiba :/
iceri girdik. merakla bakan gozlerin ustumde gezindigini hissettim.
....