aslinda cok guzeldi.okulda sesler duyunca hemen ordan ciktik demekki gelmişler... kapiya yoneldik ama bi sorun vardi
"lanet olsun!" dedik bi an . KILITLI KALMISTIK.
"HAYIR BU OLAMAZ " john bana bakti sonrada telefonunu cikartti.
" cekmiyo..." dedi. hayir bu olamaz gercekten...kendi telefonumada baktim ve evet cekmiyordu. john ile kapiya vurmaya basladik. duyan yoktu..
"john kaldik burda ... kilitli kaldik ... john ben , ben nefes alamiyorum..." kilitli kaldigimda bana hep boyle olurdu. oldugum yere oturdum. johnda.
"stella stres yapma... cikicaz"
"hayir bu stres degil bana, bana hep boyle olur" nefes nefese kalmistim ... john kapiyi acmak icin elinden geleni yapiyordu ama acilmiyordu .. yanima cöktü... bir kac dakika sonra kapidan anahtar sesleri geldi john hemen kalkti. gelen hizmetliydi. ilk isim ayagi kalkip bahceye cikmak oldu. biraz soluklandiktan sonra sinifima geri dondum.
yerimde justin oturuyordu.
justinin ağzından:
sinifa geldigimde kimse yoktu bende istedigim yere oturdum. arkadaslarla konusuyorduk iste oyle. iceri birden stella girdi "yerimden kalkarmisin?!"
biraz dusundum ve gulerek ona baktim.
" yoo . kalkmiycam" stella biraz duraksadi gulmemek elde degildi bana biraz daha yaklasi ve sesini yukseltti " tekrar soyluyorm yerimden kalk!"
"kalkmazsam ne olur? gecen sefer cevap verememistin simdi ver cevap hadi. naparsin dovermisin?"
stella sinirle bana iyice yaklasti ve yakamdan tuttu.
" evet. bu okulun sahibinin cocugu olabilirsin ama bu burda öğrenci olmadigin anlamina gelmez canim simdi kalk siramdan!"
stellanin agzindan:
onla biraz sert konusmustjm ama ise yaramisti. yerimden kalkmisti.bende hemen oturdum ve justine baktim. sinirle siniftan cikti. gerizekali. nolcak. ders icin kitaplarimi cikartirken birinin elini omzumda hissettim. bu sabah gordugum kizdi.
"aa selam korkuttun:)"
"ozur dilerim . sey gezide goremedim seni"
"evet burda kaldim"
"icerde kalma olayi ne?"
" bilmiyorum kaldik iste icerde " bu konuyu anlatmak istemiyordum o yuzden kisa kestim
" bu justinin isiydi biliyosun dimi?"
"ne ? "
"beni duydun bunu justin yapti"
"sen nerden biliyorsun?"
"onlari duydum.."
tabi yaa bu kizda onlardan...
" sende onlardansin dimi yeme beni"
" hayir!! bunu sabahta dedim sana"
" tamam herneyse..." kiz bana darilmis olmalıydı ki kalkip gitti. sonrada ders basladi.
aksam:
eve giderken yanımda john'da vardi beraber gittik. evleri bizimkine yakındı . beni su günlerde guldurebilen tek kisi .
" john justin hep boylemidir?"
"genelde :)"
"yani hep anladim..."
" tanisan aslinda iyi biri"
" onu tanimaktansa gider boklu birini operim daha iyi"
" o derece mi:D?"
" evet o derece. hatta sen suralardan altina yapmis bi cocuk bul gosteriyim:)"
" sacmalama "
evime gelmistik. ayrilirken bana göz kirpti. bende gulerek iceri gectim ama kendimi zor tutuyordum eve girdim kapiyi kapattim ve arkami yaslandim. guluyordum
" ay cok tatliydiii" erimeye devam ederken babamin evde oldugunu hatırladim hemen toparlanip odama ciktim. babam herzamanki gibi odasindaydi.
kapisini caldim baba girebilirmiyim? icerden ses gelmedi. bu sefer tiklamadan girdim. icerde babam yoktu. hemen telefonla babami aradim. megerse isteymis hala. gece nobeti... babamin isini bu yuzden sevmiyorum iste. odama gittim ve gunlugume olan biteb herseyi yazdim. 3 yildir duzenli olarak gunluk tutuyorum. cokta zor değil aslinda gercekten istedigim icin yaziyorum. herseyimi hemde. hemen johnu anlatmaliydim...
sabah:
herzamanki gibi zar zor kalkmistim. ama bu gun guzel olucakti hissediyordum. kiyafetlerimi giydim. direk okula gittim. hava cok sicakti bu yuzdeb gomlegimin icindeki beyaz yuzucu atletim ile okula gittim okula girmedende gomlegi giydim. diger turlu gomlek ter olucakti. okulun bahcesine adimimi attim. tum okul disardaydi. bi anda sessizlik oldu yol açtılar bu neydi simdi? gulusmeler filan duyuyordum... ilerledikce stres yapiyordum. arkami dondum ve onlara baktim. "gerizekalilar" dedim ve kosarak sinifa gittim.