SEN KIMSIN KI!

134 10 2
                                    

sabah zar zor kalktim . okula gitmeyi istemiyordum ama onlara kendimi gostermeliydim. hemen giyindim saclarimi saldim. kahvaltimi edip ciktim. babami bile opmeden ciktim. okula giderken diyiceklerimi dusunuyordum siz tam bi ay hayir hayir olmaz siz manyaksiniz egoistler hayir buda olmaz sizin gotunuz tavan yapmis canim indir.... hayir hayir bunlar bayatladi artik. yanimdan birileri bana carparak gecti sendeledim "HEYYY DIKKATLI OLSANIZA BIRAZ" salaklar. bu  gun sol tarafimdan kalktim galiba. yanimdan biri daha gecti " sende carp hadu durma!"

"ne kiziyosun canim ben seni uyarmaya geldim"

" ne konuda?"

" bu gun okulda olucaklar konusunda. detay bilmiyorum ama justin ve ekibi bisey planliyolardi."

"seninde onlardan olmadigini nerden biliyim"

"onlarsan olsaydim su an seni diger tarafa surukluyo olurdum" dedi ve sol tarafi gosterdi. justin ve ekibi ordaydi. beni ordan uzaklastirdi ciddende

" sey tesekkur ederim. "

"onemli degil" dedi ve okula hizla girdi.

bende sinifa gittim gozler yine ustimdeydi. yerime gectim. cantami herzamanki gibi arkama astim. hoca girer girmez bize gezu olucagini soyledi. gitmek istemiyordum hayir... ya ordayken.bisey olursa ?? off...

herkez toparlanmaya basladi. cantamdan telefonumu cikartirken tanimadigim bi not defteri gordum. alio baktim. icinde biseyler yaziyordu. "hazirmisin? bu gezi senin icin iyi olmayabilir ;)" filan... arkamda oturan kizin defteriydi bu. siniftan cikinca onu tuttum.

"ne demek bu simdi? ne yapicaksiniz? yoksa sende justinin ekibindenmisin?"

" ekibindenim evet. sen." arkadab justinin sesinu duydum. hemen kizin kolunu biraktim

justin geldi ve " sen napiyorsun ha? kiz arkadasima eger bir zarar gelirse seni yasatmam anliyomusun?"

" anliyorum gerizekalida sen kimsin ki ?"

" ben kimmiyim:D ben kimim oylemi :D ben bu okulun sahibinin ogluyum tamammi? justin bieber'im ben.  peki sen kimsin? koylu kizi :D annen seni ahirdami dogurdu:D " ekibiyle birlikte gulmeye basladi.

"lafini geri al bieber ! "

"almazsam ne olucak"

"ben... ben..." tam ihtiyacim oldugu sirada yakisikli bi cocuk geldi.

" justin kizi rahat birak"

"john sen karisma kardesim!"

"justin. birak kizi dedm"

oh be... kurtuldum. beni koruyan biri cikti sonunda...

" stella gel hadi" justine sinirle baktim ve ordan ayrildim.

" sey gercekten cok saol yani sen olmasaydin..."

"tesekkure.gerek yokk . cidden. justin bolye iste ne yaparsin"

"kardesmisiniz?

"aa hayir. sadece birbirimizi kardes gibi goruyoruz o kadar"

"anladim  e ama gezi ?"

"ben geziye gitmek yerine okul bosken burda takilmayi yegelerim:)"

beraber kantine indik.ordan depo gibi bir yere. anahtarla kapiyi acti. burasi cok guzel ve sadeydi. icersini duzenlemisti. koltuklar halilar raflar cizimler ...

" sen mi ciziyorsun?"

"aa yok hayir onlar justinin" bunu duyar.duymaz kagitlari kendimden uzaga firlattim.

" hic gulesim yoktu:D baksaba stella gel otur biraz. nerden geldin?"

off anlattim iste nerden.geldigimi neden geldigimi... bayagu kaynasmitik ve aslinda hos cocuktu..  saclarini dikmisti. koyu kahverengiydi ve mavi gozleri vardi. gulusude hostu. sohbetide.... okula herkez gelene kadar orda oturup sohbet ettik... cok guzeldi aslinda :)

SAYGISIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin