sabah uyaninca ilk isim hemen kahvaltimi edip babama gorunmeden evden cikmak oldu. nereyemi gidiyordum? tabiki justinin evine. evet onu takip etmistim. ondan hıncımi almam lazim. evinin onune gelince saate baktim bes dakika sonra cikardi her halde . kapinin kenarinda duran kolonlara yaslandim. etegimi kisalttim ve onu beklemeye basladim. hadi bakalim bay bieber. gorucez ic sesim konusuyordu yine. telefonum caldi. cantamda onu deli gibi ararken kapi acildi hemen kapiya baktim. bu justinin annesi olmaliydi. bana sasirarak bakti. sonrada gulumsedi "merhaba:) "
"merhaba ben justinin arkadasi stella" elimi ona uzattim "bende pattie memnun oldum justini ariyorsan o bugun okula gitmiycegini soyledi uyuyor ."
" gorebilirmiyim peki?"
"tabiki :)"
"tesekkurler memnun oldum:)"
"bende tatlim :)" dedi ve arabasina binip gitti. bende aralik olan kapidan iceri girdim. sessizce gezinmeye basladim. cebimden flas bellegi cikarttim. justinin odasini ariyordum. aralik bi kapi gorunce iceri baktim. justinin odasi oldugu belliydi duvarlarda asili olan yari ciplak kizlar vardi. igrenerek iceri masasina yoneldim. flas bellegi koydum. cantami kenara koydum. cok ses yapmis olmaliyim ki justin hareketlendi. bir sure sessizce bekledim nefesimi bile tuttum. daha sonra dogruldum ve derin bir nefes aldim. arkami donup kapiya yoneldim. "stella?"
eyvah! yavasca arkami dondum.
justin uyanmisti ayagi kalkti . saclari daginikti. ve altinda sadece boxer vardi bakakaldim diyebilirim. " ne o :D tatmin olmadinmi? bidahami istiyorsun? ev bos yapabiliriz guzelim;)"
" bak ukala istesem yaparim. ama su an gitmem lazim"
"neden geldin ozaman? nasil girdin iceri"
"annenle tanistim " sinsi bi sekilde guldum. arkami dondum. justin kapiyi kapatti. sonrada kilitledi. ona baktim ve yutkundum.
"giyin"
" nedeb tahrikmi oldun:)"
"hayir canim! okula gidicez"
" annem sana demedimi benim gitmiycegimi zaten beni uyandirdin simdi istedigimi yapmak zorundasin!"
"NE ISTIYOSUN BENDEN"
" bedenini!"
"git roseli ile gor isini!"
" beni gunlerdir tahrik etmeye calisan sensin ! " beni kapiya yasladi. kolunu basimin yanindan gecip kapiya koydu beni sikistirdi. ona sinirle bakiyordum ama bunu aniden yapmasi titrememe neden olmustu.
"sen napmaya calisiyosun ya?"
cok guzel soruydu. ben napiyorum? ne isim vardi burda ?
"cok guzel. sexmi istiyosun ? bedenimimi istiyosun? OZAMAN ALICAKSIN"
"iste soyle:)"
dedi ve beni birakti. yatagina ilerledim.telefonum caliyordu. cantama uzanmaya calisirken justin aldi . telefonu acti.
" ne ? stellanin isi var . benimle. evet evet. bana lazim olmaz. hadi kapat!" telefonu kapatti ve bana yoneldi.
" napiyosun sen ya kimdi o? "
" bilmem kral diye kayitliydi."
AMAN TANRIM! HAYIR HAYIR BU OLAMAZ ! ayagi kalktim ellerimi basimin arasina aldim