Selam adım Buket.......okulunda okuyorum.En sevdiğim dostlarımı anlarsınız.Adları Merve,Selin,Duygu ve Yağmur onlar benim için birer candaş oldular.Genellikle basketbol oynamayı seviyorum.Annem ve babam boşandılar.Onları çok seviyorum.Ama anneme ve babama karşı olan kin ve nefretim hala geçmiş değil.Onlar yüzünden anneannemde kalıyorum.Aslında annemle bazen de babamla kalıyorum ancak anneannem piskolojimin bozulmaması amaçlı onların yanına göndermeye pek niyeti yok.Selini tanıtayım:çok iyi bir dost sarışın güzel taş gibi maşallah daha çok atları seviyor.Atlarla ilgileniyor.Kimseye bir zararı yok.Marvel fanının hayranı benim gibi.Birde ikizi var.Hiç benzemiyorlar.Oda güzel.Benim ikizim olsa kesinlikle kavga ederdim ancak bunlar da kavga diye bir kelime yok.Her neyse Merveme gelelim:Merve siyah taş bir kız.Çalışkan fenci.Tam da güzel bi kız.Biri ona bir yanlış yapsın vallahi burnundan getirir.Ponçik kız yani.Ve haksızlığa asla yenilmez biri bir ezsin onu o onun dünyanın iç katmanına gönderir.Zaten bu kıza karışanı biz döverih.Duygum:Kıvırcığım , esmer , vallahi ona da karışmayın meydan dayağ atarız.Aslında saçları siyahtı o da bu renkten sıkıldığı için saçını maviye boyattı.Şimdi ıyy diyeceksiniz.Ancak bu mavi çok güzel.Renkli dünyadan hoşlanıyor.Sesi çok güzel o sese katılsa oy veririm.Ayrıca şarkıya meraklı 7 ülkenin dilindeki şarkıların hepsini ezberlemiş.O da benim umut kaynağım.Yağmir:Ona ben yumoşum diyorum çünkü yumoş yumoş yanakları var.O da fenci cool bi kız pek süsü sevmez.Ama zaten kızın güzelliği olduğu için pek gerek yok gibi.Saçları düzeltmek ah onun saç düzeltmesi tik olmuş.2 dakkada bi saç düzeltiyor.Zayıf incecik genellikle gezmeyi seviyor peynirli börek sevmiyor.Daha doğrusu peyniri.Haydi artık şuan da kardeşlerimi anlattım.Şuan yatma saatim geldi.Ha bu arada lise 3 ' e gidiyoruz aynı okul aynı sınıf aynı grup yani.
Şuan camımın önümde durmuş küçük teleskobuma ilişti gözüm.Ne zaman yıldızlara yaklaşmaya çalışsam yıldızlar uzaklaşıyor sanki biri benden utanıyor ama kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Efsane
Teen FictionYaptıkları basketbolda tatlı efsane grubu diğer liseleri geçebilecekmi? Tatlı efsanenin okuduğu gizemli lise karşınızda....