Merve mutluca girdi soyunma odasına.En sevdiği günlüğü olan defteri soyunma odasındaki dolaptan çıkardı ve sarıldı.Daha sonra bir köşeye oturup sayfalara teker teker bir şeyler yazmaya başladı.Duygu ise kafasını guguk kuşu gibi ileriye doğru götürdü.Merve sert bakışlarla'sakın'diyerek yazmaya devam etti.Duygu utanırmışçasına bana sessizce 'ne yazıyormuş diye bakarız sonra ' dedi.Bende tamam ifadesiyle hocanın yanına koştum.Tabi hepimiz heyecanlıydık çünkü yarın kötü takıma karşı deplasmanımız vardı.Çok çalışmalıydık.O yüzden bu kurstan sonra basketbol sahasına gidecektik.Daha sonra çok iyiydik.Hoca atışlaırmızı çok beğenmişti.Tenefüs çaldı 40 dakka aradan sonra 20 dakkalık tenefüs bize iyi gelecekti sanırım.Çok susmıştım bu yüzden soyunma odasındaki çantamdan su alacaktım soyunma odasında kimse yoktu.Merve ise bir bankta oturmuş arkadaşıyla konuşuyordu.Hemen fırsat buyken duyguyu çağırdım.Duyguda hemen yanıma geldi.Hemen boynumdaki havluyu bir kenara fırlatıp mervenin dolabını açtım.Duyguyla defteri aldık almasınada defter kilitliydi.Benim akıllı duygum kafasındaki tel tokayı çıkarıp kilidi açmayı başardı.Daha sonra ne görelim şoklardaydık ikimizde.Sayfalara teker teker ne yazılmıştı böyle......
Duygu o yazılanı görünce kafasından aşağı su dökmesin mi?
Ben bir çığlık atmayayım mı?
Ben çığlık atarken Merve bizi basmasın mı?
-siz ne yaptığınızı sanıyosunuz size eşyamı karışmayın demiştim diyerek bir an nutku tutuldu ve ağlamaya başladı.Kağıtların her bir sayfasında aşık oldum yazıyormuş meğer.Mervenin yanına oturdum.Duygu
-yanındaki oturan çocukmu? dedi.
Merve' kes sesini ' diye bağırdı.Duygu bana bakarak kesinlikle öyle ifadesi bıraktı.Daha yeni tanışmış birinin bunu yaşaması çok anormaldi.Sadece 2 dakikaydı sadece 2 dakika.Merve ağlamaya devam ediyordu.Duygu kafasından aşağı döktüğü suyu merveye içmesi için verdi.Merve ikimize bakarak:
-yağmurla selin bilmesin.
Nasıl olurdu en yakın arkadaşları.Merve sözüne devam etti:
-söylerseniz ikinizle konuşmam diyerek sözünü bitirdi.
İkimizde usulca'peki'diyerek toparlanmaya başladık.Yağmur ve selin tam zamanında gelmişlerdi.Merve onlara gözyaşları göstermemek için arkasını dönüp elinin tersiyle gözyaşlarını silmeye başladı.Selin bir nolmuş bakışı attı bana.Bende bilmiyorum ifadesiyle suratına baktım.Selin bu kez konuşmaya başladı;
-kanka sana birşeymi yaptılar söylesene!!
Yağmur bu sefer merveden önce atılarak;
-merve cevap ver diyorum sana diyerek kızı dürtmüştü.
Merve 'ne abarttınız uykum var esneyince gözümden yaş akıyor işte off üstüme gelmeyin zaten toparlanmam lazım' diyerek kıyafetlerini topladı.Hocaya söyledik bu haldeyken 2.derse girmek istemiyorduk.Hoca evinize gidebilirsiniz diyince hepimiz toparlandık.Zavallı yağmur ve selinin haberi olmadan onlarda toparlandılar.Mervenin babası aradı.Onu almaya gelecekti.Saolsun bizide aldılar.Mervenin ailesi çok iyiydi gerçekten.Annem boşuna merveye terbiyeli,akıllı,çalışkan demiyordu.Beni evlerine bıraktılar.İlk işim merve acaba sosyal medyada açıkmıydı diye bakmaktı.Ancak merve açık değildi.Onu aramaya kalkıştım açmıyordu meşgule vermişti.Bir an belki günlüğe baktığımız için duyguyla bize kırgındır diye düşünüyordum.Ama yağmurla selinede açmıyordu telefonu.Merve sanırım onu birdaha görmek istiyordu.
Sizleri seviyorum oy vermeyi unutmayın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Efsane
Teen FictionYaptıkları basketbolda tatlı efsane grubu diğer liseleri geçebilecekmi? Tatlı efsanenin okuduğu gizemli lise karşınızda....