Tanıtım:
12.12.12
Günlük:
Bugün özel olmalıydı.
Ama ne oldu?
Gel sana bir ipucu vereyim:
Ben.kalp atışları.hızlı.Kris.aşk.
Bundan ne çıkar?
Benim kalp atışlarım hızlı çünkü Kris'e aşık oldum!
Biliyorum günlük sen de diyorsun içinden:ŞAKA BU!
Ben ne zaman Kris'e aşık oldum?
Hayır anlamıyorum daha 2 hafta önce kızlardan hoşlanmıyor muydum? Hatta SM yakalamasaydı öpüşecektim.Yalan mı?
Hayır.
2 hafta önce Kris Suho ile sarıldığında kıskançlık hissediyor muydum?
Hayır.
Peki neden şimdi içimdeki ses Suho'nun bağırsaklarını deşip sokak köpeklerine bağışlamam gerektiğini söylüyor?
Lanet olsun bittim ben.
Bir erkeğe aşık olabilecek kadar sapıttım.Tamam başka bir erkek olsa onu da anlayacağım ama neden Kris? Liderimiz?
Anlamıyorum ki neyin kafasını yaşıyoruz kalbim?
Sahibin ben değil miyim? İnsaflı davranıp önceden işaret verseydin ya!
Böyle aniden pat diye.Olmuyor ama kalbim.Olmuyor! Acaba son zamanlarda götümüzü yırtarak çabaladığımız provalar yüzünden sende ters tepki mi oluştu?Sanırım duşları sürekli Kris’in yanında alınca insanın sonu böyle oluyor noğğğ!
Sanırım bunları düşünmek için çok geç.
O yüzden zamansız gelmesine kafa yoracağına şimdiye odaklan ve
bu aşk sonsuz olanlardan mı yoksa geçicimi öğrenmeye çalış.
Bu haftaki planımız bu! Provalardan hal kalırsa tabii.
Ellerim kopuyor lan..Bu saçma sapan aşkın geçici olması dileklerim ile bu sayfayı bitiriyorum günlük.
Seni biri bulursa ona bir mesaj:
İlk olarak İNSANLARIN EŞYALARINI İZİNSİZ KARIŞTIRMAMALISINIZ!
YOKSA HEPİNİZDEN ÖCÜMÜ ALIRIM MİLLET!
KRİS bunu okuyorsan senin endişelenmene gerek yok şu günden sonra sana kıyabileceğimi sanmıyorum.
SUHO bunu okuyan sen isen mezarlığının yerini planlamaya başlamanı tavsiye ederim.
................
Evveet.Çok mu yazdım ya? Zaten 3-5 sayfalık bir şey.Bunu nereden almıştım ki ben?
Has siktir.Bu! Bu Kris'in bana doğum günü hediyesi değil mi?
Ay kıyamam ki ben şimdi.Sana bir daha yazamayacağım bir daha…
O masada rahat mısın bu arada? Sana yastıklarımdan birini versem mi? Tahta zemin acıtır sırtını.Bir saniye.
Ben şuan bir defter ile konuşuyorum.Ona yastık vermeyi bile teklif ettim.
Şapşal aşık aklıma sağ olsun mantık kalmadı.Kendisine bir kaç kere küfredip vurduktan sonra kendimi yatağıma attım.
Rüyamda Kris'i görmezsem iyi olur.Özellikle duşta felan…Sonra herkeste önce kalkıp banyoya gitmem gerekiyor.Siktir Kris.Lütfen gelmee!