BÖlüm 1 Part 2

438 55 8
                                    

Bölüm 1 Part 2
Gerçekten hiçbir fikrim yok.Nasıl sağlam duruyorum şu an?
Vücudum tepkisiz.Herhalde alışık değil.Karşımdaki ayna ayna ayna söyle banaaaa.
Var mı benden karizmatiği.
Var mı benden seksisiiii.
Ama Kris yok ki elimde.
O zaman ne bok yiyem bu tipleeee?
Ay dörtlüğüme bak be yeminle hemen bunu defterime.Aslında kaderimde şair olmak vardı benim.Ama ne oldu süründüm süründüm buralara geldim.Tabii hayranlarımızı –götümüzekadargirenlerhariç- seviyorum.Ancak SM de bu kadar sürünmeme değmez.Emeklilik ne zaman oluyor şarkıcılar için? Ne gerizeklaıyım.Hayat vardı…Cafelerde çalışmak vardı…Gökten yağan sınırsız Guccilerim vardı…
Tao sil bunları gerzek.O zaman Kris’i nasıl bulacaktın? 
Doğru doğru şükretmeliyim.Sonuçta o dolgun dudaklar biçimli yüz beni azdıran vücut hepsi burada.
Ama bana bakmıyor.Böyle bir adaletsizlik...
Aynayla konuşmaya dalmışken bir ayı kapıya vurup güzel sohbetimizi bitiriyor çok ayıp.
“Taoo acele et on dakikaya çıkacağız!!”
10 DAKİKA MI O.O Bir saniye neden takıyorum ki.Zaten %100 duş alamayacağım.Ama yine de ummak ve dua etmek gerekir.
Ellerimi yukarı kaldırdım ve gözlerimi kapadım.
“Tanrım sana yalvarıyorum Lay banyo yapmamış olsun lütfen!”
Eğer bir gıdım şansım daha kalmışsa (tuvalete girmeden tamamını kullandığımı düşünüyorum.) rahat rahat duş yapabilirdim. Diğer türlü Lay’in saçlarını toplama operasyonu (bu ficin sonunda Lay elimden sağ çıkarsa kendimi tebrik edecem jksldjfsd) başlasın.
Bir haftadır son kalktığım için bu eziyeti çeken zavallıyım ben.
Yavaş yavaş kabini araladım.
Poker Face.
Double Poker Face.
Triple Poker Face.
Gözlerim bozuldu.Keşke açmasaydım.Bütün şansımı kullandığımı biliyordum ki.
Şimdi prova odasında koreografiyi tam göremeyecem.Gözümün önüne bu sahne gelecek.
Odaklan Tao lütfen.5 dakikan kaldı.Hemen yüzünü yıka.Hemen ve lavobodan fırla.Bu iğrenç görüntüden sonra hayata dönebilirmisin bilmiyorum ama odaklan.
Banyonun kapısını açıp oradan kaçarken her zamanki gibi bütün lanetler üstümde olduğu için serçe parmağımla kapı sevişti.Hem de ne sevişme.Kanattı lan piç.
Ağlamak istiyorum.Çok acıyor.Tek ayak zıplayarak odama döndüm.Biri benimle ilgilensin.Biri değil Kris. Ama orangutan üstünü değiştiriyordu.Yüz bile vermedi piç.Bende ona bakmam.Sonuçta o baklavasız-çarpıldı- vücuduna meraklı değildim-ikikezçarpıldı-.Ancak ve lakin gözüme sokmak amacıyla gerinip duruyor dolabın önünde çıplak bir şekilde kalıbına uygun bir şeyler arıyordu.
Bana bak oğlum.Ben burada hem ayak acısı hem de senin vücuduna dokunamama acısı çekemem.
Gözlerimle seni parçalamadan yok ol!
Oha fuck.Kris iç sesimi mi duyuyor? Dolabın kapağının arkasına geçti.Aman tanrım.Bittim ben.Aklımdaki fantazileri de duymuşsa…Şu an domatese bile taş çıkartacak kadar kırmızıyım.
“SON 3 DAKİKAAA”
NEĞĞĞĞ!!!!!! 3 mü? Uç uç uç dolabaaa. Üstümdeki pijama altımı çıkararak bulabildiğim ilk pantolonu giy-tövbest! Bu pembe.Pembe…Fosforlu pembe.Pembe yani..Bu nasıl dolabıma girdi.Bu dolabıma girmiş olamaz? Başkasının dolabı mı lan burası ? Pantolan ağzını aç ve söyle.Kiminsin?
Ben pantolon kardeşle bakışırken arada bir flaş patladı.Bunun olacağı belliydi zaten.Yavaş çekim kafamı döndürdüm.
Başka kim olabilirdi ki? CHEN’DEN BAŞKA! 
“AĞAĞAĞĞAAĞĞAĞĞAĞ GEL BURAYAAA!”
Yarı çıplak olmamı sorun etmeyip odadan Chen’i yakalamak için fırladım.

“Hahahahha bunu instragramda paylaşmazsam neyim ahahahah ay inanamıyorum ahahah gülmekten öleceğim ahah-siktir.”
Zaten bir metre genişliğindeki koridorumuzda 12 erkekle yaşamanın verdiği bir çamaşır yığını olunca Chen’in yere yapışması da bir oldu.Hayatımda hiçbir zaman bizim pis olmamıza şükredeceğim aklıma gelmezdi.
Sinsi gözlerle Chen’e yaklaştım ve kolunu araya büktüm.
“Ne yapacaktın sen canım?”
Kulağına fısıldayınca daha mı aksiyonlu oluyor ne.
“Ahaha ben mi kim ben yok canım ne yapayım bir şey yapmayacaktım ortalıkta geziyordum öyle…”
Yazık Chen.Aklımdaki fikirler için sana üzüldüm.
“Yemezler.Hadi gel bakalım.Şimdi senden güzel güzel öç alalım.”
Chen’in bütün kaçma çabalarına wushu gücümle karşı koyarak onu tuvaleti sürükledim.Ne kadar caniyim. 
Kabini açıp Chen’in yalvaran gözlerine baktım.
“Lütfen Tao.Hem sen kimi sürüklüyorsun utanmaz!Hyungunum ben senin!Hy-“
“Dolabıma pembe pantolon koyan bir hyung.Şimdi cezanı çek.”
Chen’i acımadan kabine ittim ve soğuk su kısmını açtım.Başında aşağı sular akmadan önce hızla kabini kapayarak açmaması için baskı uyguladım.
Evet işte.İntikam böyle alınırdı.Bol kıllı banyolar Chen.
----------
Tanrım bildiğin pestilim çıktı.Yere serildim yani.Yok böyle bir şey.6 sene önceye gidip SM’e katılmaya meraklı halimi ölesiye dövmek istiyorum.Comeback olayları falan filan diye götümüzü yırtıyoruz burda.Sabah da duş alamadım şimdide yerden kalkamıyorum iki güne pislikler içinde batarak boğulacağım.
“Hyuuuunggggg kurtaaar beniiii.”
The Walking Dead deki ölüler gibiyim.Hatta daha da beteri.Kris’e yalvarırcasına baktım.Acı bana…
“Terliklerin kurtarsın seni.”
Ağzını aç Tao.İçine sinek ordusu girecek kadar.Böyle bir kapak yemedin sen.Ve ihanet.Tamam terlik atmış olabilirim ama ben onun küçük minnacık kardeşceğizi sayılırım.
“Millet toplanın ihtiyar geliyor!” 
Neyseki prova odamızın camları ses geçirmezdi.Yoksa Suho başta olmak üzere kıçımıza tekmeyi yiyerek SMden def edilirdik.
“Lütfeeen,llütfeeen?”
Krise son bir umutla baktım.Gözlerime parıltılarda serpiştirdim.Yavru köpek modu.
Vee parıltılar içinde bir el uzanıyor.Yukarıdaki bir beyazlıktan geliyor gibi hissediyorum.Cennetten uzanan el…Ama cennetten uzanan el neden bu kadar kaba.Derime tırnaklarını geçirdi bildiğin.
Setçe ayağa kaldırılırken Kris’den bunun intikamını almaya ant içtim.Suho hizaya dizdi.En soldaydım.Adaletsizce.Solda olanın başına hayırlı bir şey gelmezdi.Asla.
“Rahat! Hazır ol! Kıpırdayana bir hafta çamaşır yıkama görevi.”
Nefes bile almayız ucunda bu varsa.
Kapı açıldı ve içeri sevgili dedemiz girdi
“Çocuklar yılbaşı geliyor.Bu yüzden hayranlarınıza özel bir gösteri yapmak istedik.Ayrıca bu sayede albümünüz daha popüler olabilir.”

Nereye sözü getirecek bu adam?

"Son günlerde çok çalıştığını biliyorum.O yüzden bunu bir bakıma tatil olarak görün."

Yok artık imkansız.Bu adam bize tatil mi vericek?

"6 çifte ayrılıp farklı ülkelere gönderilecek ve orada birbirinize hediyeler alacaksınız.Bir hafta boyunca orada kalacaksınız.Senaryoyu yazıyorlar ama günün çoğu sizin olacak.Çiftler haber panosuna asıldı.Çok para harcamak yasak bunu bilin."

Hepimiz öküzün trene baktığı gibi bakıyorduk şuan.Adam tatil dedi.Hemde yurtdışı.İmkansız.Bu bir rüya.
Dede kapıyı açarak çıktı.Kapı yavaşça kapandı.
Sağ baştan ayılmaya başladık.İlk Suho çığlık atmaya başladı.Sonra Lay,Xiu,Sehun,Luhan,Kai,Soo,Chen,Baek,Chan,Kris ve ben.Bizim sevinç çığlıklarımıza bu camların dayanmasına imkan vermiyorum.Ama hala çatlamamışlar.Bayağı dayanıklılar.
Hepimiz sevinçle koparken Suho şakasına Lay'i itti.Lay Xiu'ya çarptı.Xiu Sehun'a,Sehun Luhan'a,Luhan Kai'ye,Kai Soo'ya,Soo Chen'e,Chen Baek'e,bunun sonunu görmek istemiyorum.Baek Chan'a ve Chan iki ayı kadar olan Kris'e.Yada bacaklarıyla dengesini sağlayamayan Kris'e.Yada beni birazdan yere yapıştırıp halı yapacak Kris'e.

SOLDA OLMAK HER ZAMAN KÖTÜ BİR ŞEYE SEBEP VERMELİ Mİ?
KAHRETSİN.TATİLİMDE ALÇIYLA GEZECEĞİME EMİNİM.

Z.A.M.A.N.S.I.ZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin