Mükemmel bir sabah!
Yanımda yumuşacık vücut ve 6 manyak olmadan çekilen bir uyku...
Yumuşak Kris'ime daha sıkı sarıldım.Bilimsel olarak şuan boğulma tehlikesi geçiriyor olmalı.Ama neden sesi çıkmıyor lan bunun?
Gözlerimi hafif aralamaya çalıştım ki bu benim için çok zor bir şeydi.Çapaklı gözlerimle bulanık görsem bile yanımdaki tek şeyin YASTIK OLDUĞUNU FARK EDEBİLDİM.Biri bana kabus gördüğümü söylesin!Gerdek gecemde terk edilsem bu kadar içerlemem!
Sakin olmalıyım.Sakin olacağım.Kris'in ağzını burnunu kırmayacağım.Evet ben sakinim.BU GÖT BEYİNLİNİN SİKİNE KOYAYIM PİÇ HAYVAN DUYGUSUZ ORANGUTAN!!!!!!!1!!1!1!1
Demin aşık aklımın yorumlarını okuduk.Şimdi aşık aklımla değil mantıklı olanıyla düşünelim.
Kris ile aramızda arkadaşlık dışında bir şey yok.Yani sabahleyin çifte kumrular gibi yanımda olup bana gülümsemek yada beni öpmek gibi son derece romantik şeyleri yapmasına gerek yok.Yani ben ona kızamam yada trip atamam bu olay için.Gerçekler..Çok acı...
Ellerimle çapaklarımı silip aynı zamanda kendimi acıtasyon moduna bağlarken kapı açıldı.
Ve benim 377437848382763733838833 yıl yaşasam bile olması imkansız olan bir olay gerçekleşti.
Kimse beni çimdiklemesin.
ELİNDE KAHVALTI TEPSİSİYLE GELEN KRİS Mİ LAN! OMAYGOD KRİSLE EVLENMİŞİZ HABERİM YOK!
"Günaydın Tao!"
Evet gün gerçekten aydın bebem gözlerim senin parıldıyan vücudun saolsun kör olacak,diye bir şey tabiki demedim.Zaten uyandığımda ağzımı açmak bile çok zor.
"Hığhöğhiğ"
Yeni bir dil türetiyorum...
"Bunu sanada olarak anliyorum oke?'
Başımı salladım.Ağzımdan çıkacak diğer cümlelerle rezil olmaya hiç gerek yok.
"Bugün kahvaltıda Soo Şark Sofrasında bulabileceğin tüm nimetleri sana getirdim Tao,Tanrımçokmükemmelimbeninazardankoru,yani artık ayağını kırdığımı falan unutabiliriz değil mi?"
Kendi bokunda boğul piçoloz Kris.
Ayağım kırılmamış olsa umrunda bile olmayacaktım demek ki ! Benimle evlenmesi için felç kalmam gerecek bu gidişle! Piçoloz! Şuan istediğim tek şey bütün tepsiyi Kris'in yüzüne yapıştırmak.
Ama açım.
Yüzüne bakma tenezzülünü bile göstermeden tepsiye gömüldüm.Gidene kadar bu aptala trip atacağım!Yüzüne bile bakmayacağım hatta!Sürün pislik! Eğer insafa gelmezsem tatili bile mavhedebilirim ;)))) EvilTaoModOn ;))))
Her neyse;kahvaltıyı yaptım ve tepsiyi bırakıp odadan çıktım.Gitmeden önceki 2 günü imkansız gibi gözükse bile Soo Man tatil yapmıştı! O yüzden evde herkes kudurmuş ps4 e saldırmıştı.Bu da bizim biricik banyonun boş olduğunun ve kullanılmadığının kanıtıdır.Yes babe!
Uzun süredir yapamadığım duşumu tadını çıkara çıkara yaptım (Alçılı ayağın eziyetini çekerek).Kimse beni rahatsız edemez!
Çıktığımda ise odada Kris beni bekliyordu.Yüzüne bile bakmadım tabisi.15 dakikada giyinme çabam başarıyla sonuçlanınca yine Kris'in yüzüne bakma tenezzülünü göstermeden salona gitmek için biricik odamı terk ettim.
Keşke yapmasaymışım.
Son pişmanlık neye yarar?
Salonun kapısını açmamla büyük ihtimal zehirlenmem bir oldu.Oda ter kokmuyordu.Ter oda kokuyordu amk.Uzaya gitsen buradan daha rahat nefes alırsın! Nefes!Nefes alamıyorum! Tersiz hava sahasına geçiş yapmak istiyorum ama yaşadığım zehirlenme beni felç etti.Birazdan bayılıp düşme ihtimalim var.
Hakket bayılıyorum sanırım.Oha yukarısı karardı sanki?
Ağzımı açıp imdat demek istiyorum ama felçim.Desem de kimsenin ps4 ten başını kaldıracağı yok.Tanrım demekki ölümüm böyle olacakmış...
Manşetleri şimdiden görebiliyorum;
"Zavallı genç salona girmek isterken aşırı kimyasal hava sahasıyla karşılaşınca öldü"
Kapıda dikilen bedenimi biri sürüklemeye başladı.Kris olmasın yalvarırım.Kris olursa beni kurtarmış olur ve bu sayede ödeşiriz.Ama benin ona daha çektirmek istediğim çok şey var! Noooğ!
Şükürler olsun! Balkona çıkarıldım ve hava alabiliyorum! Hayatım bir film şeridi gibi geçti gözlerimin önünden!
Derin nefesler alıp verip kendime gelmeye çabalarken kurtarıcıma baktım.
Suho Hyung? Omg sen benim düşmanımsın lan! Oha düşmanım hayatımı kurtardı! Ama...ama bu hiç adaletli değil!Şimdi ondan nasıl nefret edeceğim?
"Niyeeğ Niye beni kurtardın haa neden?"
İntihar etmeye çabalarken kurtulan mal gibi olduğumu biliyorum.Ama bu kurtarma olayları çok psikolojimi bozuyor.
"Ne diyin lan? Seni kurtarmasaydım Soo Man ağzıma sıçardı."
Poker Face.Bu evde beni hakket seven biri yok mu ?
"İyi bok yemişsin hyung!Bu yüzden kurtarmışsan ölmemi beklesen daha iyiydi!"
Suho hyunguda balkonda terk ederek ergen kız modunda çekip gittim.Bi insaflı gelsin de beni sevsin!
-------------
Suho'yu balkonda tek bırakan Tao'nun duyamadığı bir cevap vardı aslında;
"Sevdiceğimi ter kokusunda ölüme mi bıraksaydım!"
-------bolumsonu--------
kill me ajdjajdhssh
ben napiyom arkadaslar? shdnshsjs
O_O
(yazarinilhamiintiharettibolumdensonratakiptencikarsanizanlayislakarsilarahdjsj)