Bölüm 1 Part 1

471 51 3
                                    

Bölüm 1 Part 1 

Hayır nolamaz yapmayın acıyın bana! Yorganımı geri veriin!Sizi piçler!Utanın!Hayvanlaar!
Üstümden biricik yorganım çekilirken hissettiklerim ve söylemek istediklerim bunlardı.Ama çıkanlar "hığğ,ığğ,ağğ,mhğ,".
Bir grubunuz varsa baştan şanssızsınızdır.
Erkekli bir grubunuz varsa dibine kadar şanssızsınızdır.
Bu grupta 12 erkek varsa sıçmışsınızdır.
Bu erkeklerden 5'i deli (Chen-Xiu-Baek-Chan-Kai) ise kurtulma şansınız yoktur.Mezarınız buradan çıkacaktır.Benim yakında olacağı gibi.
Üstümde tepinen Xiu,yastığımla boğulmama ramak kalmasını sağlayan Chen,sapıkça biyerlerime dokunan BaekYeol (sayelerinde yakında tikim oluşacak),kulağımın dibinde eşşek gibi anıran Kai.
Tanrım suçum neydi?
"Taoooo uyanma vaktii!Tao!TAO!ZİTAOOOO!"
"Oğağzanağğgötüğğneğğsokğaroğımpiğç."
"Tao konuşmayı unuttu gençler.Biraz daha rahatsız edersek hatırlar bencee!"
Piç Kai.Hepside buldu sebep tabii dalıyorlar.Ama ben yediririmiyim hayır.
"YAPAMAZSINIZZ" kendimi filmlerdeki o (millet mesela birini döver sonra adam da bi anda hepsinden kurtulur ya asgdhgas :D)sahnedeymişim sanki moduna sokarak üstümdeki tonlarca ağırlığa denk gelen ayılardan kurtulmaya çalıştım.Haha iyi bok sanki başaracaktım da.Tek sonuç onların üstüme daha fazla abanması oldu.
Kendi ölüm fermanımı kendim yazdım.Salak olduğumdan bahsetmiş miydim? Anladınız diye düşünüyorum.
Lütfen gökten bir kurtarıcı düşsün ve beni bu embesillerden kurtarsın.
Gerçi şuan gökten düşse düşse tavan düşer.Bir de Xiumin.
Sıçtım...
"Ne oluyor burada?"
Fangirl mod on Tao hemen! Kris buradaaa! Kurtarıcım!
"Hyuung beni kurtaar!" Dudak büz kollarını uzat ve kurtarılmayı bekle.Sizi seviyim deli beşliğğ.Kris'i mi getirdiniz.
"Eşşek sıpaları ben size uyuyanlara insan gibi davranıcaksınız demedim mi?"
Ve sağ ayaktaki terlik Xiumin'in kafasındaki iki bin sinir hücresini öldürür.Sinir hücreleri zekayı etkiliyor mudur acaba? Neyse etkilesede beyin meyin olmadığı için bir şey fark etmez.Baekyeol ikilisi çoktan aradan sızdılar.Korkar tavuklar.Kai ve Chen kenarda başlarını eğmiş dikiliyor.
Nihahaha benim Kris'im olduğu sürece siz anca anca...anca ne be.. Yapmadıkları şey kalmadı! Geriye sar.Fangirl mod off.
Xiu sebebiyle yanıma düşen terliği elime alıp Kris'in karnına fırlattım.
"Az daha geç gelseydin de cenaze mi görseydin? Ayıp ayıp be.Pestilim çıktı bunların altında.Oda arkadaşıyız göya.Pehh."

Kris şok oldu tabii.Ona sarılmamı filan bekliyordu anlaşılan.Çok bekle sen daha! İlk bir zamanında gelmeyi öğren odun.Çok uzadı bu yatak faslı.
Odadaki 4 saftriği bırakıp grubça kullandığım tuvalete ilerledim.Lütfen tanrım bir isteğimi kabul et ve bana tuvalete Lay'in girmediğini söyle.Markalı parfümlerimi onun sayesinde bitirdim.(sasjkdhasda Lay bebeğim öc böyle alınır :3)
Kapıyı yavaşça kenardan açıyorum ki eğer Lay'in izi varsa bayılıp kalmıyım burada.
Kapı açıldı.Etrafa ölümcül gaz bombası yayılmadığına göre...Sanırım yaşayabilirim orada da.
Tamam sağdan giriyorum evet evet başaracağım ilk ayak girdi ve içerdeyim! Günlerin %99'un tersi bayılmadan!

Z.A.M.A.N.S.I.ZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin