הקדמה

4.8K 86 11
                                    

*נקודת מבט מיה:
היי קוראים לי מיה מקארתי אני בת17 וחצי מבוסטון,כיתה יב אני אחת מילדיו של אדם מקארתי האיש הכי מסוכן בעולם (בורר עולם תחתון) יש לי 2 אחים ואחות קוראים להם:
שון- בן 19 וחצי
דין- בן 19 וחצי
קים-בת 16 וחצי
(למי שלא הבין שון ודין תאומים .. אבל לא זהים יש דימיון אבל עדיין) הם נורא מגוננים הם ערסים וסטוציונרים כמעט כמוני חח אני שותה ומעשנת 😅
אמא שלי מתה כשהייתי בת 7 מהתנקשות , אויבים של אבא שלי רצחו אותה ולא סתם תקעו בה כדור אלא בעינויים והדבר הכי חרא זה שזה היה מול העיניים שלי ומאז אבא שלי החליט שאנחנו חייבים ללמוד להגן על עצמו בכל דרך אפשרית התחלנו מהיאבקות לאיגרוף לחוגים מיוחדים ופרטיים של קרב מגע וכמובן הגענו גם למטווח הייריה ..כן אנחנו רוצחים אומנם אני לא גאה בזה אבל זה מה יש .. בגיל 12 רצחתי את הבנאדם הראשון שלי עם כדור בול במצח (וזה רק כי הוא התחצף לאבא ולא כיבד אותו או לפחות זה מה שאמרו לי) וחוץ מזה היה מהמר כפייתי והיה חייב לנו המון כסף כמובן שהוא לא היה האחרון כל הלחימה האימונים גרמו לנו להעלים כל סוג רגש כלשהו חוץ למשפחה אנחנו רוצחים בדם קר בלי רגשות לא מצפון או אשמה אני לא דופקת חשבון לאפחד וכמובן לא כדאי לאפחד להתעסק איתי אני מתלבשת איך שבאלי ושמה זיין על כולם אפחד לא מעניין אותי או מזיז לי משהו.. למי שיש בעיה איתי שילך לדפוק תראש בקיר ... בקיצור זאת אני הילדה הב'יצית/ערסית/רוצחת המקובלת והמצטיינת בלימודים וחוץ מזה יש לי גם סוד שאפחד לא יודע אני נורא אוהבת לרקוד אבל אני מעדיפה שלא ידעו אני לא רוצה לאכזב את אבא אז אני שומרת על זה בסוד אז שששש אסור לספר😉 וחוץ מזה בכל העיניין של העולם התחתון אני עוזרת בעיקר בתכנון המבצעים אני מסרטטת את המבנים ומציעה רעיונות אני צלפית טובה וכמובן בין כל היתר אני מסרטטת גם סוגי נשקים חדשניים ופצצות להמצאה שיהיו בידנו.

*נקודת מבט שון*
אז ככה נשמות אני שון אני בן 19 וחצי דין הוא אח שלי תאום בקיצור אח בלב ואני אח גדול של מיה החיים שליי וקימוש הנשמה שליי אני סטוציונר אני לא מאמין באהבה אני מאמין בסיפוק לילה עם איזה כוסית ואני מסודר למחרת בבוקר כמובן זה נשכח כלא היה אלא עם כן יש מישהי פצצה במיטה אז היא הופכת לקבועה אבל זה בקושי קורה שיש מישהי שממש מטריפה לי תחושים וכמו שהבנתם כבר אני רוצח אבל אני גם עוזר בלהוציא מידע מאנשים אני המאסטר של השכנועים ואלוף בלתמרן אנשים, אני חכם וחזק וחתיך אש כולן נופלות לרגליי אין מישהי שאמרה לי לא מתי שהוא ,סיימתי ללמוד לפני שנה בהיצטיינות ואני לא ממשיך לקולג או אוניברסיטה אני ודין ממשיכים עם אבא בעסק . אני נורא מגונן על קים ומיה עם מישהו יגע בהן למרות שהן יודעות להגן על עצמן ההאלה שנגעו לא ישארו בין החיים ואני אדאג לזה אישית .וזהו נשמות .

*נקודת מבט דין*
אז מאיפה מתחילים אני דין בן 19 אח תאום של שון ואח גדול של קים ומיה כמו שכבר הבנתם אני רוצח אבל בעיקר האקר של מחשבים אני מתכנן את רוב התוכניות פעולה אבל רק דרך המחשב מבחינת התקנת מצלמות, פריצה לכל דבר ומכשירי שמיעה ספיקרים וכל מיני אפליקציות מיוחדות למציאת אנשים או לצטט להם בכל רגע ורגע גם אני לא מאמין באהבה אבל אני גם לא הכי סטוציונר פשוט כשאני מרגיש צורך לשחרר או לפרוק אני יוצא לחפש הנאה לאותו ערב וזה נגמר בסופו של הלילה כשמשעמם לי אני מנגן על גיטרה ושר כולם אומרים לי שיש לי קול יפה למרות שהוא גברי ועמוק נו ברור אני חתיך חזק שרירי וכמובן שאין אחת שלא עומדת בקסמיי אני לא מכבד בנות שלא מכבדות את עצמן, וכמובן איך יכולתי לשכוח עם עד כמה שאני היותר שקט משון זה לא אומר שאין לי פתיל קצר אני מתעצבן במהירות שאין כמוה ועם רק מישהו יעז להתקרב לשתי הדברם הכי יקרים לי בעולם שהם קים ומיה אני ירצח אותם ויכרות איבר איבר בגוף שלהם ואני יעשה אז זה לאט ובייסורים 😏 אז לא כדאי דיר באלק מישהו מתקרב אליהן למה אני יזיין אותו מכות נודר .

*נקודת מבט קים*
אז ככה אני קים האחות הכי קטנה בבית משפחת מקארתי גם אני מאומנת אבל רוצחת אני עדיין לא אני מקווה שזה גם לא יגיע לרמה כזאת למרות שלא שואלים אותי אבל עד היום אני לא רוצחת כי התנגדתי לזה לגמריי כי שון דין ומיה כבר רוצחים והם כלכך קשוחים שזה מפחיד הם יוצאים ביחד עם אבא למבצעים מאוד מסוכנים ואי אפשר להגיד שזה לא מדאיג אותי אז אני לא רוצה להיות כמוהם למרות שהם החיים שליי ואני ממש אוהבת אותם אבל כשיש להם משימה הם נהפכים לאדישים קשוחים וקרים עד שהיא תתבצע אבל אין מה לעשות בנושא אני בת 16 וחצי עוד מעט 17 כיתה יא כרגע אני פשוט מתרכזת באימונים ובלימודים אני לא צריכה לבקש חברים כדי שהם יהיו לי אני תמיד במרכז העיניינים ומוקפת בילדים לרוב בבנים אז זאת אני וזהו .

*נקודת מבט ג'יידן*
אז ילדודס אני ג'יידן אני בן 18 כיתה יב אני מעשן שותה ערס וסטוציונר אני לא מבין למה צריך מישהי ליותר מלילה או כמה שעות של סיפוק צרכים למי שהבין אני מבלה הרבה במועדונים ומסיבות טבע . יש לי שיער שחור ועיניים חומות חזקות אני שרירי(לא יותר מידי זה יהיה מכוער במידה המדויקת בקיצור) חזק וחתיך נגיד ככה כל הבנות היו מתות להיות איתי וכל הבנים היו מתים להיות אני זה פשוט ככה . אמא שלי היא החיים שליי אבא שלי נפטר לפני שש שנים ולא מוכנים להגיד לי איך רק ידעתי שהוא הסתבך אבל לא הבנתי במה. אז נשארו לי אמא שלי ושתי האחים שלי אחותי הקטנה שאני יעשה הכל בשבילה היא בת 6 וחצי היא הייתי בת חצי שנה שאבא שלי נפטר ואחי שעכשיו הוא בן 11 ככה שהוא היה בן חמש אמא שלי לא נשברה כזה קרה היה לה קשה אבל עזרתי לה והיא האישה הכי מושלמת וחזקה שיש ואני חולה עלייה היא האישה היחידה שאני אי פעם יכבד .
אני אוהב לרקוד אבל אל תחשבו אני הומו או משהו אני רוקד רק בריקודי זוגות לא סלואו ולא מושן חח לע החרטות האלה לא בשבילי אני רוקד ריקודים מושכים וצמודים של היפ הופ כשבנות עושות עליי טווארקינג ותקשיבו אני נהנה😉😏 אני חושב שהריקוד הוא פשוט שפת גוף מדברים דרכו ואני גם משיג מזה מלא מלא בחורות טובות (במיטה לפחות).. טוב שרמוטות זה לא טוב אבל כל עוד הן מספקות אני מרוצה ואני גם משיג כסף מהופעות אני עוזר לאמא שליי עם כסף וזהו.

תעשו אחד+אחד נתתי לכם רמז למשהו נורא גדול . מה קרה לאבא של ג'יידן לדעתכם.?😈

streetdance on firing rangeWhere stories live. Discover now