Capitolul I

39 4 0
                                    

"Alerg, alerg, alerg. Alerg fara sa ma uit in urma. Alerg si nu stiu de ce. Stiu doar ca trebuie sa ma salvez. In spatele meu se aud lupte si muscaturi sangeroase. Se aud lupi si caini luptandu-se pentru ultima oara. Alerg fara sa ma uit inapoi. Lupi care se jupoaie unii pe altii, dar tot nu ma uit. Stiu ca daca privesc ma vor ajunge. Trebuie sa continui sa alerg. Trebuie sa....."
Dintr-o data ma trezesc langa Lupoaica Mama si langa fratiorii mei. Sunt in siguranta, dar ce a fost visul acela? Cred ca a fost doar un vis. Nu inseamna nimic. Nu?
-La ce te gandesti, Enghi? Ce te framanta?
- La nimic. Am avut un cosmar, dar sunt sigur ca nu inseamna nimic.
-Bine. Du-te la joaca cu ceilalti.
Ma ridic de langa Lupoaica Mama si ma indrept spre fratiorii mei. Imediat ce am inceput sa ne atacam si sa ne harjonim am uitat complet de acel cosmar.
Suntem doar niste pui. Inca nu avem un rol in haita. Noi asteptam sa ne aduca vanatorii mancarea. Sper ca intr-o zi sa fiu si eu un vanator iscusit. Dar acum trebuie sa respectam ierarhia si bineînțeles, pe Alfa. Il admir foarte mult. Este asa de mare si puternic si se misca cu o eleganta... Ma intreb daca intr-o zi o sa ajung si eu asa. Poate nu chiar Alfa, dar macar de un rang superior. Sper sa fiu un bun conducator si sa fiu in stare sa am propria mea haita, dar nu as vrea sa plec din aceasta haita. Ii iubesc pe cei din ea. Nu m-as gandi niciodata sa-i parasesc. In timp ce prin capul meu zburau gandurile surioara mea mai mare sari pe spatele meu si ma puse la pamant. Incerc sa ma ridic dar ma tine strans.
-Renunță! Ai pierdut eu am câștigat. Fetele sunt mai bune ca băieții.
Mă strecor pe sub ea si cu labutele din fata o tin la pamant, apoi îi apuc urechea jucaus.
-Ce ziceai? Ca fetele sunt mai bune ca băieții? Pufff
Ea incepe sa se zvarcoleasca sub mine si eu îi eliberez stransoarea.
Dintr-o data auzim un urlet al Lupoaicei Mama si ne-am dus imediat in spatele ei.
-Duceți-vă in barlog si nu iesiti orice s-ar intampla.
  Am intrat imediat in barlog si ne-am inghesuit unii in altii. Toti tremuram de frica. Nu stiam ce se intampla, dar din barlog puteam auzi vocile celor din haita.
   -Ce cautati pe teritoriul nostru? Plecati imediat sau va vom omorî, vulpi jegoase! spune Alfa.
  Vulpi? Sunt vulpi pe teritoriul nostru? De asta stam noi in barlog? Daca ne gasesc? Mi-e frica.
   -Vrem acest teritoriu! Nu vom pleca javre imputite. Va vom nimici, va vom omorî puii si veti pleca cu coada intre picioare. spuse Alfa vulpe presupun
    -Nu va veti atinge de nici un membru al haitei sau de vreun pui. o aud pe Lupoaica Mamă.
   Dintr-o data Vulpea Alfa sare la gatul Lupoaicei Mama si schelalaie cand o musca de picior. Lupta a inceput. Lupii se luptau cu vulpile. VISUL MEU! Dar in vis erau caini. Nu are niciun sens. De ce l-am visat chiar azi? Oare Lupii Cer au vrut sa ma avertizeze? Dar de ce sunt vulpi si nu caini. Ar trebui sa fug ca in vis. NU! Lupoaica Mama a zis sa stam in barlog ,si asta o sa facem.
  Fratele si sora mea incepeau sa se panicheze. Se foiau si tremurau.
   -Nu putem ramane aici! O sa ne gaseasca si o sa ne omoare. Trebuie sa fugim. spuse sora mea care adineaori ma puse la pamant.
  -Ai dreptate. Trebuie sa plecam. spuse fratele meu mai mare(da eu sunt cel mai mic)
  Chiar cand vroiau sa o zbugheasca, i-am oprit:
  -Nu! Lupoaica Mama a spus sa stam ascunsi.
-Dar nu suntem in siguranta, Enghi.
  Fara sa mai apuc sa zic ceva, au fugit amandoi. Dupa putin timp am plecat dupa ei. Nu puteam sa-i las singuri.
  Am iesit din barlog si in fata mea vedeam numai sange si lupta. Dar unde erau fratii mei? Unde au disparut?

Enghi: lupul Câinilor CerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum