Sądzę, że najwyższy czas ogłosić, że zobaczymy się ponownie wśród lawendowych wzgórz.
Moje Drogie Osoby Czytelnicze, z przyjemnością zawiadamiam Was, że seria „Govern" zostanie wydana! Co prawda, pod nowym tytułem „Szept Ognia i Popiołu", lecz to wciąż jest historia, na którą lata temu otworzyliście serca. Książka zostanie wydana przez Wydawnictwo BeYA!
Sama nie wiem, co mam Wam wszystkim powiedzieć. Miałam miesiące, by się przygotować i Wam to ogłosić w jakiś zasługujący na szampana i truskawki sposób, jednak... Słowa mnie zawodzą, mam ochotę tylko tańczyć na środku pokoju i śpiewać. Udało się! Już jest po redakcji tekstu! Czekam na projekty okładek! Będziemy trzymać wersję papierową w rękach!
Nie sposób w takim momencie nie podziękować za Wasze niekończące się wsparcie, wiadomości, komentarze i gwiazdki! To nasz wspólny sukces. Powtarzam to od lat i powtórzę jeszcze raz: to dzięki Wam jestem w tym miejscu. Byliście najukochańszymi Osobami Czytelniczymi tutaj, na Wattpadzie. Stworzyliście atmosferę pełną ciepła, cieszenia się z historii dla samego faktu czytania i rosło mi serce, gdy widziałam Wasze reakcje. Sprawiliście, że czułam się doceniona i zmotywowana, by próbować swoich sił w wydawnictwie.
Dodatkowo, pragnę Was szczerze przeprosić za kłamstwa i zwodzenie za nos. Nie mogłam Wam powiedzieć wcześniej, pozostawały mi subtelne hinty na social mediach, które nie miały żadnego sensu. Chyba, że byliście mną. To były najcięższe miesiące mojego życia.
Nie znam wielu szczegółów, gdyż wciąż jesteśmy na etapie przygotowania książki, jednak chciałabym Was zaprosić na Instagram live w dniu 15.01.2023 o godzinie 19. Będziecie mogli mi zadać pytania, a ja poopowiadam o zmianach w najnowszej wersji tej książki. A ich trochę jest! Jeśli będziecie ciekawi, co i jak, to polecam śledzić mnie na social mediach; wszędzie funkcjonuję pod pseudonimem justeeneruston. Teraz, gdy już mogę mówić, będziemy mieć mnóstwo zabawy.
Mam nadzieję, że macie miejsce na półkach dla mojej historii i będziecie śledzić postęp, tak jak robiliście w soboty o godzinie 18.
Hej, mogę to już napisać! To oficjalne!
Pierwszy tom z serii „Szept Ognia i Popiołu", czyli „Pierwsza iskra" już w księgarniach 2023 roku!
Kocham Was najmocniej i dziękuję,
Justeene x
(aktualizacja części: 14.01.2023)
CZYTASZ
Pierwsza Iskra. Seria Szept Ognia i Popiołu.
FantasyKsiążka zostanie wydana przez Wydawnictwo BeYA. Opis od wydawcy: Aricia jest przekonana, że gdy nadejdzie jej czas, będzie mogła poślubić kogoś, kto zawładnie jej sercem. Jego lub ją ― w Lavenum, kraju, którym włada jej matka, to zupełnie zwyczajna...