Babamın dönüşü (1875)

17 3 0
                                    

Bugün     çok  mutluyum   iki  sebebi     var  ilk  sebebi doğum    günüm   18  yaşına   giriyorum   ikinci    sebebi  babam   amerikadan   dönüyor    ha  bir de   William   ın     bana  bir   hediyesi   varmış   çok   merak   ediyorum      acaba   ne ?   sonra  digvi   babanız   geldi   dedi  çok   mutlu  oldum hemen  koşarken   William   beni    belimden  tutup     köşeye   Sıkıştırdı       ona  hiç  bu  kadar   yakın   olmamıştım  sonra   bana   dahada  yaklaştı   o  güzel    dudakları   ile   dudaklarımı     müdürledi   ama  hangi   akılsa     onu  ittirdim    sen  ne  yapmaya        çalışıyorsun dedim  salağım   işte     sonra  babamın  yanına  gittim    aslında  William  dan   hoşlanıyordum  ama   kız   kardeşim  William  i    seviyordu  ona  böyle   ihanet     edemezdim   onun     en  büyük  sırrı    buydu    ve   bana  bunu   söylemişti   .  Şimdi    bu  sırrı  bilipte    ona  bunu   nasıl    yapabilirim ki    neyse  herkes   içerideydi        bende  girsem  iyi  olur   dedim  ve  kendimi    tam    içeriye     atacakken   bir  ses  duydum    sarayın    saklı    yolundan   geliyordu   oraya   doğru   ilerledikçe   daha    çok     meraklanıyordum   sonra  aynı  ses  tekrar  geldi   sonunda    gelmiştim     kralın    askerleri    taarruz      a   geçmislerdi  silahlarından    1  tane   alıp    kaçmaya    başladım     ben     sesi   kovalıyorum   askerlerde   küçük     leydi   gel  buraya   diyerek    beni   kovalıyor   derken   çok  yoruldum    ve   durdum    askerlerde   gelmişti   zaten     benden     silahı    aldılar  Ve bir  sorun    varsa  bize   söyleyin     size  saraya   kadar  eşlik    edelim     dediler    kabul   etmek   zorunda    kaldım     saraya   geri   döndük     akşam   yemeğine     oturmuşlardı  bile    yine   kraldan   güzel    bir  azar    işittim  ve  masaya  oturdum     .  Kardeşim    sürekli    William  a  bakıyordu    bense   gözlerinden     alev     fışkıran     kral a  sonra   durdu  durdu     bana   artık      senin  evlenme   vaktin    geldi    sana  bir   eş   bulmalıyız   dedi   ne  kadar   saçma    seversem  evlenirim   sonra    odalarımıza    dağıldık   dışarıdan  yine   aynı   sesi   duydum    bu  sefer    adımı    söylüyordu    çok    korktum    sonra   bir  anda   kapı    açıldı   aaaaaaaaaaaaa. ..

Diğer   yarım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin