I Dont Know What I Want?

1.1K 50 10
                                    

Elena G's Status: I'M SO DAMN CONFUSED!!!!!!!!

Comments:

Klaus M: God u little drama queen every1 is, even I don't know y Stefan hasn't made the first move on me!

Caroline F: SERIOUSLY KLAUS ELENA'S DAD WAS ON THE OTHER SIDE AND HAS COME BACK HE WAS BLOODY SUPERNATURAL!

Rebekah M: Calm down Barbie!

Caroline F: DON'T PUSH IT BARBIE KLAUS!

Rebekah M: U WANNA PLAY VAMP-SLUT I GOT 1000 YEARS ON U!

Caroline F: WELL ATLEAST I DON'T SLEEP WITH EVERY1 I MAKE EYE CONTACT WITH!

Elijah M: But she hasn't slept with any girls though

Nadia P: Guilty*

Klaus M: LOL

Damon S: U CAN'T TALK LITTLE KLAUSY U MANSLUT

Bonnie B: But Elena what do want?

Elena G: I don't know what I want?

Klaus M: THANK YOU CAPTAIN OBVIOUS!

Klaus M Has Favourited 'Here Comes Honey Boo Boo'

Comments:

Klaus M: OMG I'M LIKE TOTES FAN GURLING OVER THIS!

Damon S: OMG

Caroline F: Lol Damon thats actually the best time u ever used sarcasm!

Damon S: NO BARBIE V I LOVE THAT SHOW LOL I'M ALANA HAHA LOL U PLAY THE DOORKNOB GAME OH WHO UR FAV CHARACTER OH GOSH THATS SOOOOO HARD PROBABLY MAMA JUNE!

Klaus M: YH I TOTES LIKE MAMA JUNE BUT PUMKIN THE DAMN FUNNIEST!

Bonnie B: Honey Boo Boo?

Rebekah M: Mama June?

Matt D: The doorknob game? Oh yh I LUV that one where u fart and have to touch the knob HAHA!

Elijah M: No just no...

Matt D: But I thought...

Klaus M: U thought what!

Matt D Has Left The Chat.

Elena S: GUYS U SHOULD NOT BE HARSH TIME ON HIM U KNOW HE HAS TROUBLE 'FITTING IN'.

Damon S: Oh come on Elena we all know that u and Jer play the doorknob game!

Bonnie B: Damon I know my best friend and boyfriend would NEVER that f-ed up farting game!

Jeremy G: Guilty*

Elena S: Guilty*

---------------------------------------------------------------------------------

Lol hope u liked this chapter and remember I will be posting every Wednesday!

TVD Facebook ChatsWhere stories live. Discover now