Kezdjük is egy szép Monet képpel.
Köszönöm a díjat Kiwivett!! 😁
És bocsi hogy ilyen későn rakom ki 😅Itt is lenne a szabályzat:
10 tény magamról:
1) Imádok zenét hallgatni, és nincs olyan stílus amelyet nagyon nem kedvelnék 😂 (komolyan mondom, a telómon metáltól kezdve az epikus zenéken át a Disney betétdalokig minden megtalálható)
2) tanulok gitározni 🎸
3) szeretek rajzolni (tradicionálisan és digitálisan is)
4) érdekel a művtöri, azzal is akarok továbbmenni
5) magas vagyok 😁
6) az osztálytól teljesen elkülönülök a barátnőimmel 👌
7) imádom a rókákat, a szarvasokat, a hegyeket, meg minden ilyet 😍
8) Anno volt egy kis animés korszakom, de mostmár csak kimerül a Narutoban, a Miyazaki filmekben és az Attack on Titanban (meg Tokyo Ghoulban, ha lesz új évad)
9) ha tetszik valami fandom, egyből gyártok oc-t 😎 már egy egész hadseregem van
10) Hipsternek tartom magam, és imádom a kockás ingeket meg a bakancsokat. ☺
Válaszaim:
1. Városi vagy vidéki élet?
Szerintem inkább vidéki. Nem vonz a hangos városi élet, az autók, a sok ember, stb. Meg amúgy is csendes helyen lakunk. :D
Viszont az utazások során szívesen sétálok városokban 😁2. Magad szerint sokat formáltak rajtad a szüleid, vagy valami más hatott rád amikor kialakult a mostani személyiséged?
Rengeteg minden. Persze a szüleim is, de mellette kiemelném a barátaimat, a rajztanáromat, pár embert akit követek interneten, és ha nem is a személyeket nézünk, akkor a sorozatok/filmek és a pinterest. 😂
3. Legelső kedvenc fiktív karakter, aki megmozgatott?
Hablaty és Fogatlan az Így Neveld a Sárkányodat-ból 😍 na ők brutálisan. Meg még előtte az Avatar, nem a léghajlítós 👎
(viszont korábban volt hogy szerettem a Monster High-ot olyan 10-11 évesen. Hát OK 😕)4. Három könyv, amit még most is szeretsz olvasgatni (igazi, vagy akár wattpados)?
Christina Baker Cline - Árvák vonata, Edith Pattou - Északfi. Harmadik helyre talán a Világhíres Festők és Beatles sorozataimat raknám. 😁
5. Melyik az a híresség (színész vagy énekes) akinek minden lépését tudod, és nagy rajongója vagy? Miért?
Olyan, akit nagyon nagyon nagyon követek, olyan szerintem nincs. Vagy már elhunyt 😧 gondolok itt John Lennonra és a Beatlesre, esetleg David Bowiera vagy Kurt Cobainre.
Most leginkább talán a Gorillazt, a theVR-t, és az American Horror Story, a Walking Dead, a Twin Peaks és a Sherlock színészeit követem 😁 kedvencen Martin Freeman és Kyle Maclachlan. ❤❤ (mert cukik)6. Mondj 3 dolgot (legyen bármi), ami szerinted túlértékelt!
Szerintem a mai világban túlértékelik a lenni akarást. Idézvén egyik barátomat: Tudnod kell, hogy ki vagy és nem hagyják, hogy rágyere magadtól.
Folyamatosan próbálják beléd verni, hogy milyen vagy, anélkül, hogy tudnák is ki vagy. Minden meg van határozva, akkor vagy ha fent vagy a közösségi oldalakon, akkor létezel, ha követed a trendet, akkor vagy elfogadott. Túl nagy jelentősége van a különböző trendeknek, stílus irányzatoknak, és elfeledtetik az emberekkel, hogy őket is ugyanabból az anyagból gyúrták.
És nem is tudom mit írjak a másik kettőnek 😧7. TV csatornák, amelyeket gyakran nézel - ha nem TV-zel nagyon, akkor videósok csatornái!
Most így belegondolva nem szoktam TV-t nézni. 😁 Viszont youtube-ozni rendesen. Kedvencem a theVR (❤❤).
Imádom a gameplayeket, főleg hogy nekem nincs nagyon lehetőségem játszani 😅
Bírom amúgy Radics Petit, JustVidmant, Már megint Kittyt, The Hillywood Show-t, Pamkutyát, stb.
És persze követek egy csomó rajzost is, mint pl.: Carnor, Vivziepop, UNDERTAEKER, Näeviss, poliip, EmptyFeet, stb. stb... 😂 és az utóbbi napokban leltem rá As a fox-ra, őt is bírom. 😁8. Zenei ágazat, ami EGYÁLTALÁN nem jön be?
Hmm. Van pár mai szám, ami nem tetszik, de azokat sem gyűlölöm. Szerintem ilyen konkrétan nincs, talán inkább olyan, amit nem nagyon hallgatok.
9. Szerinted hány ember lehet a "legjobb"? (Vagyishogy mennyi jó barátod lehet, akikben igazán megbízhatsz)?
Ez egy nagyon jó kérdés. Normális esetben szerintem egy ilyene van az embernek, de én kapásból hármat tudnék mondani magamnak. Alapból nekem 2 legjobb barátnőm van (persze csak az egyik az osztálytársam, a másikkal hétvégén talizunk... másképp ez nem menne. Tudom, fura egy helyzet) harmadiknak pedig a húgomat mondanám. Ha még sokmindent nem is ért meg, nagyon szoros köztünk a kapcsolat.
Pasim meg nincs *szomorú zene*10. Milyen típusú embernek neveznéd magad az osztályon belül?
Ha a barátnőim jelen vannak, akkor: "Az a vihogós ott a sarokban a másik három különccel"
Ha egyedül vagyok:
"A csendes rajzos ott a sarokban"
Igen, a sarok, az fontos *sigh* 😂Kérdéseim:
1) Ha nézel sorozatokat, melyik a kedvenced és miért?
2) Extrovertáltnak vagy inkább introvertáltnak gondolod magad?
3) Mennyire jössz ki az osztálytársaiddal?
4) Játszol valamilyen hangszeren? Ha igen, milyenen?
5) Kutya vagy macska? 🐶🐱
6) Kedvenc elem? (Tűz, víz, föld, levegő, stb.)
7) Szeretsz színházba járni? Ha igen, melyik stílusa jön be a leginkább?
8) Melyik ország vonzz a leginkább és miért?
9) Legfurcsább álom?
10) Kedvenc magyar írónk/költőnk? (Ha van)
Kihívottjaim:
artywar hungergamer03 laukpri SeoYeonUnnie katacat00 Amaerat DarkUnicornHUN FeketeMau nutellacska the_fucking_seagull
(és bocsi ha már kaptál ilyet)
STAI LEGGENDO
Stuff and Thaangs
CasualeIde kerülnek a díjak, kihívások, értesítések, stb. 😊 ✒ a borító a Bitmoji alkalmazással készült ✒ bocs ha káromkodok