Porozhlédla jsem se kolem sebe a zděsila se... všude bylo napsáno krví
"I SEE YOU , I KILL YOU"
Byla jsem vyďešená a roztřesená , vzpomněla jsem si na Sally . Ještě jsem ji nenašla , ale kde by mohla být? . Vlastně jsem si nebyla jistá že to chci vědět . Seděla jsem v rohu obýváku a neodhodlala se jít podívat na mrtvý kamarády . Uslyšela jsem nějaké zašustění a tak jsem se pomalu zvedla , kousek ode mě stála Sally , byla ke mě zády . Už jsem se chtěla za ní rozeběhnout, když se začala šíleně smát . Couvla jsem pár kroků dozadu a třásla se . Sally se otočila , málem jsem se pozvracela . Zuby měla ostře špičaté , oči vypíchlé a místo nosu prohlubeň ... z místa kde měli být oči teklo hodně krve a ten její šílený úsměv ...
"S-SALLY? "
Řekla jsem rozklepaně. Sally natočila hlavu bok a víc se usmála .
"AHOJ JANE"
Pozdravila tiše.
"ŽÁDNÝ NOČNÍ MUŽ ,ŽÁDNÝ DUCH , ŽÁDNÉ ILUZE A ŽÁDNÝ PŘEŽIVŠÍ !"
Řekla pomalu , a dost děsivě...
"VÍŠ JANE . BYLA JSI MOJE NEJLEPŠÍ KAMARÁDKA A JÁ TĚ MĚLA MOC RÁDA , JEDNOU SEM SE ALE ROZHODLA ZAHRÁT SI HRU S NÁZVEM NOČNÍ MUŽ . BYLA JSEM SAMA DOMA . SPLNILA JSEM VŠE POTŘEBNÉ , ALE PÁR VTEŘIN KTERÉ ZBÝVALY DO 3:33 SE MI ZHASLA SVÍČKA A NEŠLA ZAPÁLIT . CHTĚLA JSEM RYCHLE UDĚLAT KRUH ZE SOLI ALE BYLO POZDĚ . VIDĚLA JSEM HRŮZNOU VIZI A CÍTILA JAK MI RVE OČI A DALŠÍ VĚCI . PAK BYL KONEC . TEĎ JSEM SE VRÁTILA , PRO TEBE"
Zase se šíleně začala smát . Blížila se ke mě s nožem v ruce , spadla jsem a nacpala se do rohu místnosti . Už se napřahovala ale v tu chvíli do domů vešli rodiče . Začala jsem brečet a pištět , řvát a nesmyslně křičet . Uslyšela jsem výkřik z koupelny a tátův řev z kuchyně . Nakonec jsem skončila na psychiatrické léčebně a dali mi za vinu smrt Marka,Jess,Davise a Petera . Prej sem je zabila Já, sevřená v kazajce a stále se usmívající
"ŽÁDNÝ NOČNÍ MUŽ , ŽÁDNÝ DUCH , ŽÁDNÁ ILUZE , ŽÁDNÝ PŘEŽIVŠÍ "
ČTEŠ
Noční muž ✔
Horror"Ahoj já jsem Sally , co podniknem? ááá už vím . Zahrajeme si na nočního muže , co ty na to? "