Rozedělili jsme se do dvojic , Já byla s Davisem , Sally s Markem a Jessica s Peterem. V kapse jsem měla pytlíček se solí a v ruce svícen se zapálenou svíčkou a v druhé ruce zapalovač . Na ruce jsem měla hodinky abych věděla jestli je konec . Bohužel to byl začátek a mě ještě pálil prst z říznutí , rozdělili jsme se a domluvili se že, přesně ve 3:33 setkáme na tomhle místě . Drželi jsme se u sebe a šli ke mně do pokoje . Nic , úplně klid . Otočili jsme se a šli do kuchyně . V kuchyni taky nic . Zakopla jsem , Pořád jsem v sobě měla rum a teď bych chtěla být asi opilá úplně , abych si to nepamatovala . Čas plynul ale strašně pomalu . Občas jsme potkali i Jessicu s Peterem nebo Sally s Markem . Děsilo mě , že se Sally nějak nebála . Táhla Marka pořád za sebou a on nemohl nic dělat . Šli jsme do koupelny , vypadalo to čistě . Otočili jsme se , ale najednou začala téct voda do vany . Rychle jsem vodu vypla a pak odešla s Davisem .
DAVIS : "Neboj , jsem s tebou "
řekl mile ,takže jsem se míň bála . Podívala jsem se na hodinky , Bylo 1:28... Chtěla jsem už 3:33 , už jsme vlastně prošli celý dům a tak jsme se vraceli na místa kde už jsme byli . Najednou se ochladilo , uslyšela jsem výkřik . Byla to Jessica , rychlým krokem jsme vyrazili směrem odkud jsme to uslyšeli . Našli jsme je v kuchyni , byly v pořádku .
JÁ : "co se stalo?"
JESSICA : "J-jen m-mi zhasla sv-víčka ... a Peterovi taky , tak jsem se lekla"
2:19 už jsem začínala být vyčerpaná . ale nemohla jsem zůstat stát . Nejhorší na tom bylo , že se noční muž nedá odvolat ...
ČTEŠ
Noční muž ✔
Horror"Ahoj já jsem Sally , co podniknem? ááá už vím . Zahrajeme si na nočního muže , co ty na to? "