Part 12

16K 704 13
                                    


Jednom rukom me drži za vilicu a druga mu je na mom stomaku, usne mu putuju od mog uva preko vrata do mojih ramena. Istovremeno me drži čvrsto ispred sebe dok se moja zadnjica savršeno uklapa sa njegovim preponama, ne mogu da mirujem okrećem se i ljubim ga strastveno, sa dušom, željom i podsetnikom da će ova noć biti poslednje što ću dobiti od njega. Povređena time polako ga guram ka krevetu, oboje smo goli što mi olakšava pristup njegovom telu, koje sam dugo ljubila.

- Moj red mala – uhvati mi zadnjicu rukama odigne je od kreveta i nađem se u ravni sa njegovim udom. Otvorim oči da vidim šta čeka i u tom trenutku spazim maleni smešak na njegovim usnama pre nego što se zakuca u mene, i opet i opet i opet.

- Namerno to radiš zar ne? – okreće me u krevetu menja poze, draži me do granice pa se povuče, dođe mi da ga vežem i sama obavim posao.

- Želim da se dugo sećaš ove večeri – ubrza i dozvoli mi da se raspadnem u deliće.

- Gde si krenula? – Luka me uhvatio za ruku kad sam krenula da ustanem iz kreveta.

- Kući – progovorim zbunjeno.

- Pristala si na celu noć, ne ideš ti nigde.

Jebiga Eva, sama si ovo tražila.

Petak me je dočekao sa lepim vestima, Valerija se probudila i izgleda da neće imati nikakvih posledica. Posetila sam je sa Jovanom i Milicom i lepo smo se ispričale, Luku nisam videla od preksinoć, čitave noći me je držao budnu ako je želeo da ga pamtim do kraja života uspeo je u tome, još uvek me bole kukovi i prepone a za srce da ne govorim.

- Zašto ne ostanete još malo?

- Moramo da se pakujemo – Milica joj se nasmešila.

- Idete negde?

- Da, na letovanje u Grčku – objasnila sam joj.

- Blago vama, ja neću nigde u skorije vreme – namusila se.

- Planiramo i da odemo na neku planinu sledećeg meseca ako se oporaviš vodimo te sa nama – Jovana joj je namignula.

- Stvarno?

- Stvarno, vidimo se mala.

- Srećan put.

- Srećan oporavak.

- Ne mogu da verujem da konačno imam odmor – Milca je presrećna.

- Ti kao da si do sad bila u zatvoru – gurnem je.

- Nisam bila u zatvoru ali moj šef mi je izvrteo mozak. Kad smo kod njega, daću otkaz nakon odmora.

- Zašto? Jel zbog mene?

- I da i ne ali uglavnom zbog toga što sam dobila ponudu.

- Kakvu ponudu? – Jovana je pita.

- Predavaću statistiku u srednjoj ekonomskoj školi – objavila je.

- I imaćeš odmor toliko često da nećeš poželeti da promeniš posao – iskreno sam se obradovala, posao u prosveti je najbolji za ženu.

- To moramo proslaviti.

- Naravno, ali ne večeras moramo da se spakujemo - podsetila nas je.

- Nadam se da ćemo upoznati neke seksi momke tamo, jer sam u ozbiljnoj krizi – Jovana nas je ozbiljno pogledala.

- Slobodno, ja ću biti zadovoljna ako uspem da skrenem misli sa Luke – priznala sam.

Proračunato zavedena 🔚Where stories live. Discover now