- Jebote. Kako dođavola funkcioniše muško-žensko prijateljstvo? Luka me zove svakog dana – žalim se prijateljicama.
- Sa manji broj poziva. Da li ti smeta? – pita me Jovana.
- Ne zapravo prilično uživam u razgovoru sa njim – priznala sam.
- Ipak trebalo bi da ih prorediš ako planiraš da se zadržiš na prijateljstvu.
- Da li si ti normalna? Bezobraznik je potpuno drugi čovek od kad je ona bila u mojoj kancelariji, čovek prosto cveta. Šta god da radiš nemoj da prestaješ – Milica mi je pripretila prstom.
- Nista ne radim, za sad.
- Šta to znači? – Milica je sakupila oči.
- Pristala sam da izađemo večeras.
- Sami?
- Ne, sa njegovim društvom, izgleda da je njegovom najboljem prijatelju rođendan, slavi ga u nekom klubu i pozvao me je da idem sa njim.
- Tako je Andrej večeras slavi rođendan. Tamo će biti i ženskih persona, nije mi jasno zašto te je pozvao.
- Baš ti hvala. Družimo se zašto me ne bi pozvao?
- Hm – Jovana je pročistila grlo.
- Kaži Jovana znamo da te nešto muči.
- Kad vas već interesuje, taj tip nešto muti sto posto.
- Obećala sam sebi da nikad neću sumnjati u tvoje reči ali zaista mi ne deluje kao da nešto muti. On je vrlo otvoren.
- To je tačno, sve što misli sasuće ti u lice bez pardona – Milica se složila sa mnom.
- Dobro neka bude po vašem. Šta ćeš da nosiš večeras?
Nemam garderobu za izlaske, bukvalno nemam ništa seksi i kratko, ali imam jednu malu crnu haljinu, kupila sam je pre par godina na majčino insistiranje i nisam je nikad obukla. Moja majka smatra da svaka žena u svom garderoberu mora imati malu crnu haljinu koja je podobna za sve prilike, izgleda da je bila u pravu. A kad mama nije bila u pravu?
Staklasti sjaj u Lukinim očima govori da se nisam uzalud pripremala sat vremena. Ali u poređenju sa njim ne osećam se dovoljno lepo. Kome još seksi stoji beli sportski sako u kombinaciji sa belom majicom i farmericama? Može li predstavljati veći poziv za seks?
- Jesi li spremna?
- Samo da uzmem ključeve od stana i telefon.
Kad sam pokupila svoje stvari sišli smo dole gde nas je čekao beli sportski auto. Zaista voli automobile, razmenili smo nekoliko rečenica o vremenu što je bilo totalno glupo i još nekoliko o njegovom prijatelju.
Klub je bio pun, ne sećam se kada sam poslednji put izašla. Luka nas je proveo kroz gužvu pravo do separea koji je bio skoro pa pun. Upoznao me je prvo sa Andrejom, zatim sa Milošem, on je bio Miličin šef, tu je bila i njegova supruga Sofija, zatim Pavle, Goran, i dve devojke jedna se zvala Nina a druga čini mi se Teodora, nisam sigurna zbog glasne muzike.
- Dakle ti si čuvena Eva – Andrej mi je namignuo. Onje privlačan muškarac koji ima nekako prodorne oči kao da ume da čita ljude.
- Ne znam po čemu sam to čuvena - Luka me smestio između sebe i Andreja.
- Svaka osoba koja ume da smiri mog ludog brata mora da je posebna.
- Pa ne znam za druge ali kada je sa mnom prilično je normalan – našalila sam se.
ESTÁS LEYENDO
Proračunato zavedena 🔚
RomanceKad živiš sa teretom krivice koji si sama izazvala, definitivno možeš očekivati da te tip u liftu polije vrelom kafom. Ali sigurno nećeš očekivati da taj bezobrazni i drski gad zaposedne tvoje misli. Cena Evine slobode je bila preskupa, ali i pored...