Part 19

16.9K 698 4
                                    


Nisam skinula ni haljinu ni štikle a Luka je svukao samo pantalone i bokserice, toliko je bilo brzo. Verenički seks je bio žestok.

- Gladan sam – Luka je ustao i svukao ostatak svoje garderobe.

- I ja – priznala sam. Nakon što je ostao go, izuo je moje štikle i izvukao me iz haljine.

- Hoćeš da naručimo picu? – predlaže.

- Može. Ne mogu da verujem da si želeo da mi pokloniš auto – to mi ne ide nikako u glavu.

- A ja ne mogu da verujem da si mi išarala auto ključem.

- Sam si kriv za to.

- Posveta me je oduševila, tad sam odlučio da te moram oženiti.

- Nije tako delovalo sinoć.

- Sinoć si bila fantastična – namignuo mi je i uzeo telefon.

Šta? Bila sam zbunjena dok je on naručivao picu.

- Šta? Hoćeš neku drugu picu? – pita me kad skonta da buljim u njega.

- Rekao si da sam sinoć bila fantastična.

- Da slatka si kad malo poludiš.

- Malo? Izbacila sam te iz stana – podsetila sam ga.

- Znam da si ludo i neizlečivo zaljubljena u mene i iskreno uživao sam kad sam te izveo iz takta.

- Namerno si me živcirao? – ponovo sam besna.

- Naravno.

- Kretenu – gađala sam ga jastukom i krenula da nađem neku garderobu.

- Eva, ja te volim, nikad ne neću prevariti sa drugom ženom, molim te veruj mi – uozbiljo se.

- Nećeš ni flertovati?

- To je sve bilo da izazovem tvoju reakciju, ne interesuju me druge žene. Kupio sam onu kuću zato što želim u njoj da odgajam decu sa tobom i želim da u njoj ostarimo zajedno.

- Ti i ja?

- Ti i ja – poljubio me slatko.

- Ne mogu da verujem na nas tri kupujemo tvoj verenički prsten – Jovana je u čudu nakon moje priče.

- A ja ne verujem da ti je pokonio omiljeni automobil – i Milica je začuđena.

- Šta da vam kažem cure? – izvukla sam Lukinu karticu i mahnula njome.

- Vi ste jedan ludi par, Bog neka vam je u pomoći – Jovana je podigla ruke.

- Ludi i zaljubljeni, kako je to dosadno.

- Nešto smo sarkastični – pogledala sam u Milicu.

- Dosadno mi je.

- Hej umalo da zaboravim Luka ti je poručio da u svakom momentu možeš da se vratiš na posao, veoma te ceni.

- Možda i prihvatim tu ponudu ali samo preko leta, stvarno mi je dosadno – požalila se.

- Ne brini, imaćemo obaveze oko mog venčanja a tu je i Jovanin brat.

- Šta sa mojim bratom? – Jovana se iznenadila.

- To su naši novi projekti. Šta misli tvoj brat da će tek tako proći pored nas?

- Da, mogle bismo malo njime da se bavimo – Milica se složila sa mnom.

- Čisto da se uverimo da je dobar tip za tebe, dodala je.

Proračunato zavedena 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora